Chantielle Skrevet 6. februar 2020 #1 Skrevet 6. februar 2020 Har nettopp kjøpt meg Chromebook. Synes at det tidligere har vært veldig enkelt å bruke Picasa ved opplasting av bilder + redigeringsmuligheter der. Jeg har et fotoprogram,men det tar mye plass og synes det egentlig er unødvendig å legge det inn på min Chromebook,kun for enkel bilderedigering. Forsøkte å laste ned Picasa,men fikk beskjed om at det ikke var kompatibelt med min enhet. Forslag til enkle bilde - redigeringsprogram til Chromebook ?
Okapi Skrevet 13. februar 2020 #2 Skrevet 13. februar 2020 Pixlr er faktisk ikke så hakkende galt. Jeg brukte det mye etter at jeg ikke orket mer GIMP og før jeg skaffet Affinity Photo. X er relativt enkel, mens E har et mer kompliert verktøysett. Du kan hoppe mellom de to mens du jobber med bildet. https://pixlr.com/ Eneste potensielle problem jeg ser er at den ikke støtter RAW, så hvis du bruker speilrefleks eller noe sånt må du enten ta bildene i JPEG, eller konvertere lokalt før du laster opp til Pixlr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå