AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #1 Skrevet 6. februar 2020 jeg har satt en ganske kort avstandsgrense på Tinder fordi jeg er bofast i området pga barn. Og har erfart at det må være ganske kort avstand for å få noe til å fungere i en travel hverdag. Men jeg får opp mange menn i sveipen som har langt over dobbel avstand. har sjekket hvilken avstand som står hos meg flere ganger, og det står riktig. Noen som vet hvordan jeg kan få stilt inn så jeg slipper alle se som uansett er uaktuelle pga avstand? Anonymkode: 20e36...a31
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #2 Skrevet 6. februar 2020 Jeg har samme problem, har satt avstanden veldig kort, men kan plutselig få opp menn som bor milevis unna i andre storbyer. Kanskje det er en bug? Anonymkode: 86089...18d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #3 Skrevet 6. februar 2020 Så nå at det står at "Tinder ikke kan garantere at alle matcher som foreslås er innenfor det som er angitt", men ærlig talt, følet at 90% er utenfor. 🙄 Skjønner jo at det ikke blir så mange matcher når man har sånne krav, men heller det enn å måtte bla gjennom en haug som uansett er uaktuelle. Anonymkode: 20e36...a31
Ariana807 Skrevet 8. februar 2020 #4 Skrevet 8. februar 2020 Helt ærlig har jeg alltid trodd at dem som er betalende, kan «få lov» til å dukke opp om de vil. Altså om de er betalende, så kan man «flytte» på seg, og si at man sveiper i et annet område. Eks. Jeg har hatt en mnd og 2 med betalende abo. mest da jeg ble nysjerrig. Litt kjekt å kunne se alle som har likt meg og kunne sveipe på noen man da vet man får match med 😅 Og også pga. nysgjerrigheten så «flytta» jeg meg og sveipa på menn i London, langt unna det jeg bor, men ble litt interessert i å se hva Tinder ser ut som i et annet land, om menn det generelt skriver mer enn de Norske. Var relativt likt 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå