Gjest Gjest25 Skrevet 7. juni 2005 #1 Skrevet 7. juni 2005 Hva svarer du ? Hva er dine dårlige og gode sider?
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2005 #2 Skrevet 7. juni 2005 Jeg pleier å si dårlige sider som også kan være gode. Slik som sta, har temperament osv. Jeg HAR jo de dårlige sidene da, men...
Arkana Skrevet 7. juni 2005 #3 Skrevet 7. juni 2005 Ikke si at du er sta i allefall, jeg kan love deg at 90% av folk sier nettopp dette. Joda, det er sikkert mange sta mennesker, men de fleste har flere dårlige sider enn akkurat dette, og det går an å si noe annet. (Poenget er jo også å skille seg litt ut.) Jeg pleier å si at jeg kan være litt sjenert i begynnelsen, når jeg møter nye mennesker, men at det går over etterhvert. Ellers har det hendt at jeg sier at jeg kan være litt utålmodig, men da får jeg jobben gjort i allefall. Jeg vet om flere som sier f.eks. at de er litt treg om morgenen (men forsikrer intervjueren om at det ikke går utover jobben). Du må ikke vinkle det negative over til det positive (om det negative er positivt, så er det jo egentlig ikke negativt, vi må ikke være perfekte hele tiden), men det bør i allefall ikke være noe som går utover jobben din.
mari Skrevet 11. juni 2005 #4 Skrevet 11. juni 2005 noe jeg nok ikke ville si på et intervju er at jeg ikke er perfeksjonist, men jeg er jo ikke det så... ville nok sagt at det negative ved meg som er arbeider er at jeg lett tar kontroll i en gruppe, men at jeg allikevel prøver å integrere alle. Mine gode sider er mange men tror jeg på et intervju ville sagt at jeg var arbeidssom og flink til å arbeide med andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå