Gå til innhold

Hvor avhengig er du av KG?


Fibonacci

Hvor avhengig er du av KG?  

  1. 1. Hvor avhengig er du av KG?

    • Kan gå månedsvis uten
      0
    • Slenger innom i ny og ne
      9
    • Er helst innom daglig, ellers får jeg abstinenser
      32
    • Store deler av dagen går med her inne
      6
    • Dagen??? Natta også...
      3
    • Må snart legges inn til avvenning...
      1


Anbefalte innlegg

Beskriv ditt avhengighetsforhold til KG... tjihi :Hehe:

Selv er jeg vel på god vei mot total avhengighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madeline

Jeg må innom hver dag. Tenk om jeg gikk glipp av noe :roll: . Jeg bruker nok alt for mye tid her inne, men jeg sitter ikke pal ved data`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Må liksom innom KG hver dag. Det kommer av at der er så mange interessante personer innom. :klappe:

Noen ganger blir jeg sittende i timesvis, mens andre ganger leser jeg noen få tråder. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her mye i perioder (som f.eks. nå), men det er fordi jeg ikke har noe annet spesielt å gjøre, i stedet for TV, f. eks.

Jeg er ikke avhengig på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff er nok alt for avhengig :oops: .........særlig blir det mye dagbok lesing!

Datamaskinen roper liksom på meg................. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom daglig

- og sjekker alltid innom når jeg skrur på maskinen - det hører liksom med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sesselja

Bruker ALTFOR mye tid her inne. Jeg innbiller meg selv at jeg jobber hvis jeg sitter foran skjermen, mens jeg i virkeligheten tilbringer det meste av tiden med å vente på nye innlegg på forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Må innom hver dag.

Jeg hadde noen KG-frie uker da jeg gikk og ventet på nytt bredbånd. Det gikk faktisk veldig bra. Men da jeg kom på nett igjen, kjente jeg hvor mye jeg hadde savnet KG! Og siden har jeg nå vært her, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er innom hver dag, på likhet med aviser jeg leser. Det er mest en vane, jeg føler ikke at jeg er avhengig. Det er mange forskjellige folk her med ulike meninger. Ettersom forumet dekker alle emner, så er det mye å lære her, alt ettersom. Jeg er ikke her på grunn av de som er på forumet, jeg har ikke giddet å bli kjent med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her minst en gang om dagen. Må liksom innom når jeg er hjemme, men jeg tror jeg klarer meg fint uten, når jeg er på ferie f. eks.

Er blitt glad i mange her inne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom ganske mye, men går ganske fort gjennom. Det er mest fordi jeg ikke har noe annet å gjøre. Blir nok andre boller når jeg får meg et liv igjen :ler:

Men jeg vil nok titte innom flere ganger i uka i fremtiden også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vel stort sett innom hver dag! Liker megkjempegodt her inne! Er ikke alltid jeg har så mye FORNUFTIG å komme med, dah - men det er jo alltids en ordlek eller to man kan slenge med på! :tommelsmil:

Nei, KG må jeg ha en daglig dose av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer meg fint uten hvis jeg er bortreist eller veldig opptatt, men må innom hvis jeg "bare" er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aurélie

Klarer meg fint uten KG, men synes det er koselig å ta en daglig runde innom for å se om det har kommet noen nye og interessante tråder, særlig på Kultur-forumet, Generell debatt og Kropp -og Helse. Er her stort sett daglig for å lese tråder, men skriver ikke daglig.

Nå skal jeg snart på sommerferie, og vil antageligvis ikke være på KG før ut i august engang. Så, god sommer til alle KG`ere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som oftest innom flere ganger om dagen. KG-vinduet er alltid oppe, og så stikker jeg innom nå og da. Vil vel si jeg er avhengig, men jeg synes nå det er bedre å være sosial her enn å nistirre på alskens såper. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...