AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 En jeg kjenner har fått påvist aggressiv prostatakreft uten spredning. Hva betyr egentlig det? Anonymkode: 3b2cb...d6f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 Det betyr at kreften har vokst fort, og cellene deler seg uvanlig fort. At det enda ikke har spredd seg er flaks. Da har man stor sjanse for kurativ behandling vha operasjon og stråling/cellegift Anonymkode: d1215...87e
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det betyr at kreften har vokst fort, og cellene deler seg uvanlig fort. At det enda ikke har spredd seg er flaks. Da har man stor sjanse for kurativ behandling vha operasjon og stråling/cellegift Anonymkode: d1215...87e Takk for svar. Er det lenge å da vente på operasjon i 6 uker? Slik jeg har skjønt det skal prostata fjernes. Takk for svar forresten!! Anonymkode: 3b2cb...d6f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #5 Skrevet 6. februar 2020 On 2/5/2020 at 5:47 PM, AnonymBruker said: Takk for svar. Er det lenge å da vente på operasjon i 6 uker? Slik jeg har skjønt det skal prostata fjernes. Takk for svar forresten!! Anonymkode: 3b2cb...d6f Regner med pakkeforløpet er startet. Da vil det inngå CT og/eller MR, biopsier, samtaler etc etc. 6 uker er ikke lenge Anonymkode: d1215...87e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå