AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 Er menn med sosial angst og som går på antidepressiva en dealbreaker for kvinner både i forhold og som ff? Anonymkode: 36537...778
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 Nå går ikke gubben min på antidepressiva men han har sterk sosial angst samtidig som han er supersosial med de han er komfortabel med 😂 Kommer an på hva du klarer å leve med. Antidepressiva er for depresjon. Sosial angst er noe en må jobbe med. Anonymkode: b8429...23d 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 Spørs helt i hvilket grad. Om han fungerer "normalt" men gjerne blir litt sliten og stresset etter en sosial ting så er jo det helt innenfor. Men om det er slik at han ikke kan møtes ute eller gå og ta en kaffe sammen med meg, da er det veldig vanskelig å bygge et forhold, og i min mening hadde jeg bare gjort den ekstra innsatsen om han virkelig virket som drømmetypen ellers - eller jeg kjente han fra før fra f.ek jobb eller skole. Som FF så burde det ikke ha noe å si, så lenge angsten ikke holder han fra å ha viktige samtaler som f.ek prevensjon og STD tester, hva han egentlig ønsker ut av soveromforholdet (stilling/ting) osv. Anonymkode: a5e15...9e8 3
Okapi Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 Det spørs jo helt på hvordan de oppfører seg. Sosial angst kan ta så mange former at det er klin umulig å ta avgjørelser kun basert på diagnosen. Snakker vi om en som synes jobblunsjer er litt ukomfortabelt og heller blir hjemme og leser fremfor å gå ut på byen, eller total isolasjon og paranoia? Jeg har selv vært i behandling for noe relatert, og kan tidvis fortsatt få nerver av enkelte typer sammenkomster, men det er stort sett ingen som legger merke til det med mindre jeg forteller det selv. 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #5 Skrevet 5. februar 2020 Nei jeg tror jeg hadde passet veldig bra med en med sosial angst for jeg har det selv også. Ja med mindre han hadde så mye nerver at han aldri klarte å snakke med noen andre da. Antidepressiva er ingen dealbreaker. Men vet man mister sexlyst av det. Jeg vil egentlig ha et aktivt og lidenskapelig sexliv men kan være tolmodig om han bare går på medisiner et halv år eller år, om jeg virkelig faller for den han er Anonymkode: 75758...c59 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #6 Skrevet 5. februar 2020 Antidepressiva kan jo også påvirke ereksjonen Anonymkode: 36537...778
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #7 Skrevet 5. februar 2020 Nei, ikke i det hele tatt. Mvh 25 åring. Anonymkode: a4341...db4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #8 Skrevet 5. februar 2020 Nei det er ikke en dealbreaker. Så lenge man ikke isolerer seg og lar angsten styre livet, og at man jobber mot å bli friskere. Min kjæreste har sosial angst. I perioder er det ganske fortvilende fordi vi kan jo aldri dra noe sted. En liten helgetur til nærmeste lille "storby" i Norge, bare for å rusle i gatene, spise vaffel på kafe og titte i butikkene blir sett på som noe kjempeskummelt og utrivelig. Hadde han ikke utfordret seg selv og konfrontert angsten så hadde jeg dratt. For min egen mentale helses skyld kan jeg ikke bli dratt inn i noen andres isolerte boble. Anonymkode: 9f9ae...025 1
GrønnNellik68 Skrevet 5. februar 2020 #9 Skrevet 5. februar 2020 Jeg vil ikke ha en som ikke tør å finne på utenfor husets 4 vegger da alt er skummelt. Det går ikke sammen med meg.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #10 Skrevet 5. februar 2020 Kjæresten min har sterk sosial angst og sliter med rus. Jeg elsker han like mye for det. Anonymkode: a52ba...97f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #11 Skrevet 5. februar 2020 som ff burde de vel være ideelle da de trolig har mindre sansynlighet for alskens kjønnsykdommer ol. Og sansynligvis er de vel seksuelt frustrere og god driv. Anonymkode: 9cc59...a60
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #12 Skrevet 5. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: som ff burde de vel være ideelle da de trolig har mindre sansynlighet for alskens kjønnsykdommer ol. Og sansynligvis er de vel seksuelt frustrere og god driv. Anonymkode: 9cc59...a60 Ikke nødvendigvis. Antidepressiva kan påvirke ereksjonen. Har også møtt menn med sosial angst som har ligget med mange og hatt flere flørter og ff forhold. Problemet er når den andre vil ta det et steg videre. Da kommer angsten inn. Anonymkode: 36537...778 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå