Gå til innhold

Falsk Tinderprofil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Går det å opprette falsk tinderprofil?  
Snakker med en som det virker kjenner meg. Har ikke navnet sitt i profil, og avstand stemmer ikke i forhold til den jeg føler det er. 
Kan man lage falsk profil og bestemme avstand selv?
Hvis ikke har jeg bare vært heldig og møtt en som liker de samme tingene som meg. 
Litt for nøyaktig da. Spot on! 

Anonymkode: 64ed7...018

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spooky. Ja man kan opprette så mange profiler en vil. Men vet ikke om man kan justere avstanden... noen andre som vet? Nysgjerrig jeg også

Anonymkode: 6d190...da3

Skrevet

Man kan, men det er ganske knotete, siden du må bruke telefonnummer for å registrere deg.

Anonymkode: 254ee...3b1

Skrevet

Avstanden kan man ikke bestemme selv, men å opprette falske kontoer kan man gjøre, så lenge man har tilgang på telefonnummer. 

Anonymkode: dedeb...6a5

Skrevet

Ja man kan det. Jeg chattet en gang med en der, om masse sexpreferanser, også plutselig skrev han navnet mitt, vgs skolen jeg hadde gått på, og hvor jeg bodde! Mens han lo! Så det var en som tydeligvis kjente meg fra vgs eller noe som hadde fake profil... Skikkelig ubehagelig og det rareste er at han stod som 1km unna meg, så det kunne nesten virke som han hadde pekt seg ut mitt område på fake gps app, for å trolle nettopp meg.. Grøss! Vet ikke hvem det kan ha vært men skrev hvertfall at jeg syns han var en taper før jeg slettet matchen... 

Anonymkode: 3b855...558

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan, men det er ganske knotete, siden du må bruke telefonnummer for å registrere deg.

Nei man kan registrere seg med facebookprofil,  og en fake facebook profil 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei man kan registrere seg med facebookprofil,  og en fake facebook profil 

Du må bruke telefonnummer for å lage en Facebook-profil.

Skrevet

Ja det går. Jeg har fått opp flere bekjente (damer) på min tinder. Folk jeg vet er i forhold offisielt. Jeg screenshotter og videresender hvis mannen er meg nær. Hvis ikke lar jeg det bare gå. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må bruke telefonnummer for å lage en Facebook-profil.

Kan man ikke bare bruke sitt eget da? Facebook deler jo ikke det med tinder. Eller kan man kun ha en facebook profil på samme nummer? 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan man ikke bare bruke sitt eget da? Facebook deler jo ikke det med tinder. Eller kan man kun ha en facebook profil på samme nummer? 

Du kan kun ha én Facebook-konto per telefonnummer, og bare én Tinder-konto per Facebook-konto. Du kan på sett og vis komme rundt dette ved å registrere en av Tinder-kontoene på nummer, og en på Facebook, men det beste du kan få til er altså 2 Tinder for 1 telefon. Skal du ha flere falske kontoer må du få deg flere SIM-kort.

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan kun ha én Facebook-konto per telefonnummer, og bare én Tinder-konto per Facebook-konto. Du kan på sett og vis komme rundt dette ved å registrere en av Tinder-kontoene på nummer, og en på Facebook, men det beste du kan få til er altså 2 Tinder for 1 telefon. Skal du ha flere falske kontoer må du få deg flere SIM-kort.

Skjønner var jeg ikke klar over :)

Skrevet

Har møtt mange scammere som sikkert sitter i africa på tinder med av stand 50 km osv alt er mulig for the scumbags of the earth

Skrevet

Nå har ikke jeg vært innpå der på godt over et år, men mener om du betaler premium så kan du velge by. F.ek sitte i Oslo og ha på Gps'en at du er i Bergen. Men du kan ikke velge område i byen, den putter deg sånn ca midt i sentrum (+- noen km) 

Du kan jo og velge brukernavn og bilder selv - har ikke opplevd at noen fra Tinder går og sjekker bildene opp mot tlf nr og facebook profil. så for at det skal bli skjekket så må noen rapportere det som mistenkelig. Når det er sagt så finnes det et hav av både kvinner og menn der ute, så det og finne noen med samme interesser er knapt vanskelig? Har selv ganskje rare hobbyer og interesser selv - men ikke noe problem å finne de på nett. For det jeg kanskje holder tilbake fra de jeg jobber/går på skole med, så har jeg ingen grunn til å skjule for en person jeg sikkert aldri kommer til å møte - eller om jeg møter så er jo det bare ++ om vi har samme interesser.  

Anonymkode: 884f3...54c

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har ikke jeg vært innpå der på godt over et år, men mener om du betaler premium så kan du velge by. F.ek sitte i Oslo og ha på Gps'en at du er i Bergen. Men du kan ikke velge område i byen, den putter deg sånn ca midt i sentrum (+- noen km) 

Nope. Du får velge hvor du vil sveipe, men du får ikke forandret din egen lokasjon uten en "fake GPS" app el.l. 

Anonymkode: 0551e...7de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...