AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 Jeg har møtt en gutt på Tinder, og vi har nå møtt hverandre noen ganger. Vi har det kjempehyggelig når vi er sammen, men når vi har dratt fra hverandre begynner hodet mitt å jobbe på høygir... Jeg ser selv at jeg bekymrer meg og overtenker for mye, men jeg blir så stresset for at han skal avvise meg og at han mister interessen. Må holde igjen så jeg ikke blir for masete, men hater å vente på meldinger fra han... Blir helt utslitt av meg selv. Har noen som har opplevd det samme noen gode tips til hvordan man kan roe ned hodet sitt og ta ting litt mer som de kommer? :-) Anonymkode: a75e5...f15
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 Bare tenk at det får være opp til universet hva som skjer og om dere blir noe eller ikke men regner med du har spurt han om han er ute etter forhold eller sex? Sånt er greit å avklare tidlig. Anonymkode: 6839c...d42
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare tenk at det får være opp til universet hva som skjer og om dere blir noe eller ikke men regner med du har spurt han om han er ute etter forhold eller sex? Sånt er greit å avklare tidlig. Anonymkode: 6839c...d42 hvorfor spørre når gutta lyver i 99% av tilfellene? Anonymkode: 1c072...e86 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvorfor spørre når gutta lyver i 99% av tilfellene? Anonymkode: 1c072...e86 Man avslører dem på måten de svarer. Jeg pleier å spørre "Hva ser du etter/er intensjonen din med å date da?" og hvis de drar på det å sier "njaaaaa får se da, tar det som det kommer, man vet jo aldri" eller "tjaaaa vet ikke jeg, ehhh en fin jente da jojo kjæreste kanskje hvis man treffer den rette" , så vet jeg at de hverken er klar for kjæreste i livet sitt, og mest sannsynlig ikke har veldig lyst på det heller (men dating, sex og pulevenn relasjon i laaang tid kan de godt ville, men bare sier kjæreste fordi det øker sjansen dems for langvarig pulevenn og relationship privelege uten relationship responsibilty). En mann som har lyst på kjæreste, og er klar for det i livet sitt nå, han svarer konkret og direkte "Kjæreste såklart" eller "Jeg håper jo å finne en å slå meg til ro og få familie med da " Anonymkode: 6839c...d42 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #5 Skrevet 5. februar 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Bare tenk at det får være opp til universet hva som skjer og om dere blir noe eller ikke men regner med du har spurt han om han er ute etter forhold eller sex? Sånt er greit å avklare tidlig. Anonymkode: 6839c...d42 Men la oss nå si at mannen er usikker på om han vil ha et forhold eller ikke (som er helt vanlig i starten av en flørt). Hvis han da sier at han bare vil ha sex, er det over før han rekker å bestemme seg, og om han da lander på at han VIL ha et forhold, er det for sent. Hvis han sier han vil ha et forhold, gir det ham tid til å finne ut av det. Anonymkode: 29062...ba8
Gjest HunSomSaDetRettUt Skrevet 5. februar 2020 #6 Skrevet 5. februar 2020 Ta det som det kommer. Det som skjer, skjer. du har IKKE kontroll uansett. Du kan bare ditt beste, sånn som med alt annet, jobb/venner/skole osv. Det hjelper IKKE å tenke på det. Ingen ting endrer seg ved å overtenke, ja, annet enn at man blit sliten i hodet. Tips: IKKE prøv å gjette hva den andre tenker/føler osv. Du vet like lite om hans tanker som tankene til Erna Solbergs tanker. Du er IKKE orakelet i Delfi. Hva du gjetter i hodet er bare gjetting, ikke kunnskap. Ikke gjett. Du kan IKKE lese andres tanker uansett. VÆR som han, som du er med dine venner. Keep Calm And Relax!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #7 Skrevet 5. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt en gutt på Tinder, og vi har nå møtt hverandre noen ganger. Vi har det kjempehyggelig når vi er sammen, men når vi har dratt fra hverandre begynner hodet mitt å jobbe på høygir... Jeg ser selv at jeg bekymrer meg og overtenker for mye, men jeg blir så stresset for at han skal avvise meg og at han mister interessen. Må holde igjen så jeg ikke blir for masete, men hater å vente på meldinger fra han... Blir helt utslitt av meg selv. Har noen som har opplevd det samme noen gode tips til hvordan man kan roe ned hodet sitt og ta ting litt mer som de kommer? 🙂 Vanskelig fordi du har har blitt litt forelsket! Da begynner den tilstanden du her forteller om, og den varer helt til du får avklart at følelsene er gjensidig fra han du dater. Og det får du først når dette glir av seg selv, han kontakter deg og tar initiativ du gjør det samme og dette går av seg selv. Før dette skjer vil man være usikker og få en tilstand der forelskelsen er vond og ikke god den tiden man ikke er sammen. Jo mer forelsket du er jo vondere er det den tiden dere ikke er sammen, og enda verre om han ikke viser den interessen du forventer. Så ikke invester for mye følelser i dette før dette er mye mer avklart! Svar på meldinger når du får de, og send meldinger eller ring når det passer. Møt hverandre så ofte som mulig! Og merker du at det ikke er samme interesse fra den andre? Trekk deg litt tilbake og avvente. Gi det litt tid, og om det ikke går? Avslutt det og gå videre. Usikre mennesker som ikke er tak i, vil bare ikke endre seg om det går aldri så lang tid. Anonymkode: a86b0...be8 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #8 Skrevet 5. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men la oss nå si at mannen er usikker på om han vil ha et forhold eller ikke (som er helt vanlig i starten av en flørt). Hvis han da sier at han bare vil ha sex, er det over før han rekker å bestemme seg, og om han da lander på at han VIL ha et forhold, er det for sent. Hvis han sier han vil ha et forhold, gir det ham tid til å finne ut av det. Anonymkode: 29062...ba8 Nei hvis man er klar for et forhold så vet man jo dét. Det betyr ikke at man må vite at man passer i et forhold med akuratt den man er på date med, for det vet man jo ikke før man er godt kjent. Men jeg mener at man vet med seg selv at nå er man klar for et forhold i livet, andre ganger er man jo ikke klar for det, og noen ganger tenker man ikke over om man egentlig er klar for det (emosjonelt, psykisk og praktisk) men min erfaring er at de som det blir suksessfulle forhold ut av er de som er på et punkt i livet hvor de har reflektert over at nå er de klar. Det er oftest de som ikke er (emosjonelt, psykisk og praktisk i livet) klar for det som ender med lange fuck friend relasjoner der den ene går å venter på at den andre skal bli klar, men personen blir ikke klar av den ventingen, fordi personen i utgangpunktet ikke var klar i livet og bare vil ha "noe" i mellomtida. Anonymkode: 6839c...d42 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #9 Skrevet 5. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men la oss nå si at mannen er usikker på om han vil ha et forhold eller ikke (som er helt vanlig i starten av en flørt). Hvis han da sier at han bare vil ha sex, er det over før han rekker å bestemme seg, og om han da lander på at han VIL ha et forhold, er det for sent. Hvis han sier han vil ha et forhold, gir det ham tid til å finne ut av det. Anonymkode: 29062...ba8 Personlig syns jeg man skal ha funnet ut av det før man starter å date. Altså om man nå er klar for et forhold i livet eller om man dater mer for moro skyld. Min erfaring er at det er på denne måten man oftest kan skille de som faktisk vil noe seriøst (med den det klaffer med) og de som lyver og gir mixede signaler. Anonymkode: 6839c...d42 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå