AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 Søsteren min har hatt veldig vondt i magen i flere uker nå. Det gjør så vondt at hun begynner å gråte av smarte krøller seg sammen ned i gulvet. Vi har hvert hos legevakten, fast legen,sykehuset osv. Hun har gått gjennom noen tester men de finner ikke ut hva som er galt. Hun fikk noe sterke smerte stillende medesiner for magen, legen sa det skal gå over etter et par dager. Det har gått flere uker. Idag så ringte hun meg, fortalte meg at hun hadde masse blod i avføringen og vaginalt som ikke er mensen. Hun tørr ikke å fortelle det til foreldrene våres. Fordi de blir alt for bekymret, kjenner nå at jeg også blir veldig bekymret.. Hva kan være galt? Anonymkode: ac4e6...41c
Gjest Chroma Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 Det er i teorien mye som kan være galt. HiN må oppsøke lege på nytt.
milla80 Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 Sitat blod i avføringen Enig med å komme seg til legen fortest mulig. Vet at blod i avføring kan være alvorlig ,(med tanke på magesmerter) men det trenger ikke være det . Bedre å gå en gang for mye enn en gang for lite ! 😊 1
pessimistisk Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 Ville ringt legen og fått time imorgen tidlig!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #5 Skrevet 5. februar 2020 Dette må legen ta på alvor! Anonymkode: db6d6...09a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #6 Skrevet 5. februar 2020 Prøv å kutte ut egg, melkeprodukter og gluten. Anonymkode: 91619...1a2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #7 Skrevet 5. februar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv å kutte ut egg, melkeprodukter og gluten. Anonymkode: 91619...1a2 Seriøst???? Dere "kutte ut gluten" folk er virkelig helt på jordet. Det er liksom svaret på alt? Kvinnen ligger og vrir seg i smerte på gulvet, blør fra anus...... og du foreslår å kutte ut gluten? Ikke gå til lege fortest mulig, men nei, prøv å kutte ut gluten du... Folk ass! Anonymkode: 12fb8...adf 7
Blueblizz Skrevet 5. februar 2020 #8 Skrevet 5. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst???? Dere "kutte ut gluten" folk er virkelig helt på jordet. Det er liksom svaret på alt? Kvinnen ligger og vrir seg i smerte på gulvet, blør fra anus...... og du foreslår å kutte ut gluten? Ikke gå til lege fortest mulig, men nei, prøv å kutte ut gluten du... Folk ass! Anonymkode: 12fb8...adf Tror det var et forsøk på fleip.
Gjest Dævendøtte Skrevet 5. februar 2020 #9 Skrevet 5. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Idag så ringte hun meg, fortalte meg at hun hadde masse blod i avføringen og vaginalt som ikke er mensen. Hun tørr ikke å fortelle det til foreldrene våres. Fordi de blir alt for bekymret, kjenner nå at jeg også blir veldig bekymret.. Hva kan være galt? Det kan være så enkelt og ufarlig som forstoppelse og hemoroider. Men da blør man ikke vaginalt. Eller så kan det være noe alvorlig. Litt vanskelig å finne ut av dette på et forum. Regner med at søsteren din er over 18 år? Når man blør masse ut av begge hull (for å si det sånn) bør man ta kontakt med legen øyeblikkelig, mor og far trenger ikke vite noe før hun selv vil informere.
Brutex Skrevet 5. februar 2020 #10 Skrevet 5. februar 2020 Selvfølgelig skal man møte opp hos legen til øyeblikkelig hjelp. Det som overrasker meg er de som synes det er flaut å fortelle foreldre dette. Det fatter jeg ikke hvorfor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå