Gå til innhold

Norske menn uattraktive?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes norske vikinger er best 😊❤️

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er gift med en normann. Men tenker etter, så har han romaniblodblod i årene, så han er mørk ❤

Anonymkode: 190ff...8b2

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert en upopulær mening, men jeg synes lyse menn er lite tiltrekkende. Må være høy og mørk. Har faktisk aldri hatt sex med en norsk. Er det bare meg? Og ja, dere menn har lov å si at norske damer er uattraktive også, om dere synes det. Uten sminke er de jo veldig blasse.

- norsk jente, 23

Anonymkode: 61cb5...adc

Jeg synes en god del norske/skandinaviske men er kjekke, men har aldri følt meg tiltrukket av dem. 
Må innrømme at de mer eksotiske mennene, med mer bad boy look er hva som gjør meg veik i knærne. Ikke svarte menn, men de med litt mørkere hudtone en den typiske nordmannen. 

Anonymkode: a7f40...fed

Skrevet
4 timer siden, Castor Troy skrev:

Synes alle raser har deilige mennesker. Norske kvinner som fraskriver seg norske menn er ofte overvektige og finner seg utenlandske menn som fortrekker litt junk in the trunk. 

Herrejesus...typisk at noen kjører på med denne kommentaren. Jeg vet om en drøss med fine jenter/damer hvor skandinaviske menn omtrent ligger og sikler etter dem, men de velger heller de mer eksotiske gutta. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg tiltrekkes mest av norske menn. Mørkeblondt/blondt hår, blå øyne, høye og store, med muskler og litt polstring utenpå😍

Anonymkode: 929ac...fdd

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahahah 😂

Jeg skrev egentlig bare innlegget fordi jeg lurte på om det gjaldt fåtallet eller om flere jenter er som meg, var ikke meningen å provosere. Spennende å høre, bare. Kanskje motsetninger tiltrekker hverandre.

ts

Så du selv er en av de som er blasse uten sminke, med andre ord?!

Jeg har uansett oppdaget at man kan ha sine preferanser, men plutselig kan man falle for det omvendte. Og da er DET det fineste i verden.

Skrevet

Jeg foretrekker blonde, om jeg må velge! Men liker menn generelt! 😄 

Anonymkode: d4ff2...b33

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes en god del norske/skandinaviske men er kjekke, men har aldri følt meg tiltrukket av dem. 
Må innrømme at de mer eksotiske mennene, med mer bad boy look er hva som gjør meg veik i knærne. Ikke svarte menn, men de med litt mørkere hudtone en den typiske nordmannen. 

Ja, jeg kan også se at enkelte skandinaviske er kjekke, men tiltrekkes likevel ikke av de. Det er kanskje naturens måte å sikre at man ikke begår innavl, hehe.

Ser også at en del mørke jenter vil ha lyse gutter, så det ligger vel noe i det.

Skrevet
2 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Jeg har uansett oppdaget at man kan ha sine preferanser, men plutselig kan man falle for det omvendte. Og da er DET det fineste i verden.

Herregud. Ja, jeg syns skandinaviske er blasse, inkludert meg. Har et rasjonelt syn her, går ikke i beskyttelsesmodus som deg.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Ja, jeg syns skandinaviske er blasse, inkludert meg. Har et rasjonelt syn her, går ikke i beskyttelsesmodus som deg.

Beskyttelsesmodus?

Jeg har naturlig nesten svarte bryn og vipper, så er ikke blass. Men du skrev at man likte det omvendte av seg selv, så jeg bare lurte. I første innlegget skrev du som om det gjaldt andre kvinner, ikke deg. Altså det å være blass.

Og jeg blir ikke såret for at du liker mørke menn selv om jeg har falt for en "blass" 😆 Jeg synes selv ofte litt mørkere menn er penest, men det var før jeg traff han her! Og det betyr at jeg likte det samme som meg selv, ikke omvendt.

Jeg beskytter ikke noe som helst, jeg bare funderer høyt.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Pia Sofia skrev:

Beskyttelsesmodus?

Jeg har naturlig nesten svarte bryn og vipper, så er ikke blass. Men du skrev at man likte det omvendte av seg selv, så jeg bare lurte. I første innlegget skrev du som om det gjaldt andre kvinner, ikke deg. Altså det å være blass.

Og jeg blir ikke såret for at du liker mørke menn selv om jeg har falt for en "blass" 😆 Jeg synes selv ofte litt mørkere menn er penest, men det var før jeg traff han her! Og det betyr at jeg likte det samme som meg selv, ikke omvendt.

Jeg beskytter ikke noe som helst, jeg bare funderer høyt.

Jeg har også mørke bryn og jeg tar sol, så jeg greier meg. Men skandinavere generelt har en annen hudtone/lyse øyne osv som gjør at man i mine øyne ikke er like pene som folk med mørke trekk.

Tilbake til emnet; jeg kan se at en norsk mann kan være kjekk, for det er mange kjekke norske menn, men jeg klarer likevel ikke å tiltrekkes. Har datet et par norske, kjekke fyrer og virkelig prøvd å tiltrekkes de, men jeg har ikke greid det og måtte bare bryte kontakten. Det er noe med lys hud, blå øyne osv som jeg ikke greier, og lurer da på om det rett og slett er for likt mine egne gener til at jeg kan tiltrekkes av det.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også mørke bryn og jeg tar sol, så jeg greier meg. Men skandinavere generelt har en annen hudtone/lyse øyne osv som gjør at man i mine øyne ikke er like pene som folk med mørke trekk.

Tilbake til emnet; jeg kan se at en norsk mann kan være kjekk, for det er mange kjekke norske menn, men jeg klarer likevel ikke å tiltrekkes. Har datet et par norske, kjekke fyrer og virkelig prøvd å tiltrekkes de, men jeg har ikke greid det og måtte bare bryte kontakten. Det er noe med lys hud, blå øyne osv som jeg ikke greier, og lurer da på om det rett og slett er for likt mine egne gener til at jeg kan tiltrekkes av det.

Tja, kanskje? Men det er jo litt rart hvis det gjelder alle blonde menn, så tipper rett og slett at det bare er en smakssak, og man styrer ikke hva man tenner på.

:) 

• Liker 1
Skrevet

Det et lite attraktivt å ikke kunne snakke skikkelig norsk. 
«uattraktiv» for deg til å høres teit og umoden ut TS. 

skjærpings hilsen norsklæreren

Skrevet

Brunt hår og grønn/blå øyner ❤️ Og     God polstring så er vi der. 

Anonymkode: d8917...6d1

Skrevet

Jeg preferer menn med skandinavisk utseende, liker veldig godt blå øyne. Gjerne i kombinasjon med mørk blondt/ brunt hår. Er ikke tiltrukket av menn med "eksotisk" utseende, kan syns de ser pene ut osv. men har aldri følt noe fysisk tiltrekning. 

Anonymkode: 06243...0a7

• Liker 5
Skrevet
55 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Hvorfor er det flere som rakker ned på utseendet til  ts egentlig? Helt vanlige pene jenter tiltrekkes utenlandske menn Når hun skrev at motsetninger tiltrekker hverandre så mente hun nok hvit og brun,  norsk og utenlandsk. Og ikke at hun måtte være stygg og blass og ustelt sminkeløs uattraktiv fordi hun syntes utenlandske menn var tiltrekkende.  Herregud 

Anonymkode: 82fd5...d46

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert en upopulær mening, men jeg synes lyse menn er lite tiltrekkende. Må være høy og mørk. Har faktisk aldri hatt sex med en norsk. Er det bare meg? Og ja, dere menn har lov å si at norske damer er uattraktive også, om dere synes det. Uten sminke er de jo veldig blasse.

- norsk jente, 23

Nei, jeg synes ikke norske damer er uattraktive. Norske damer kommer i alle farger og fasonger. Selv etnisk norske kan være mørke, rødhårede eller blonde. De kan ha lysebrun hud eller være fregnete. Alt er vanlig. Den ene dagen kan man se en slående vakker rødtopp. Neste dag ei nydelig mørk som like gjerne kunne vært fra Spania. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes nordmenn er lite attraktive, men det går på personlighet, holdninger og verdier siden jeg er panseksuell. Jeg liker noen nordmenn, men flertallet er rett og slett for egoistiske, overfladiske eller rett og slett så slemme at jeg skjemmes. Det gjelder uansett kjønn. Likevel fant jeg drømmemannen i Norge, etnisk norsk til og med. Så unntakene finnes jo heldigvis. 

Anonymkode: f2ef1...a5c

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det flere som rakker ned på utseendet til  ts egentlig? Helt vanlige pene jenter tiltrekkes utenlandske menn Når hun skrev at motsetninger tiltrekker hverandre så mente hun nok hvit og brun,  norsk og utenlandsk. Og ikke at hun måtte være stygg og blass og ustelt sminkeløs uattraktiv fordi hun syntes utenlandske menn var tiltrekkende.  Herregud 

Anonymkode: 82fd5...d46

Det var HUN som tok opp at norske jenter er blasse, men hun sa DE ikke VI. 

Derfor 😏

• Liker 1
Skrevet

Personlig liker jeg skandinavisk utseende best. Høye og lyse med blå/grønn øyne. 

Syns det er sjeldent å se attraktive mannfolk fra Afrika eller øst Europa for eksempel. Menn fra Midtøsten kan ha veldig pene trekk, men ofte er de veldig «feminine» med alt for mye hårgelé og en altfor rett kant i skjegget 😂 også blir de ofte stygge med en gang de passerer 35. Hårete, fete og skallet.

Mens skandinaviske blir ofte bedre med årene. Litt sølvstriper i håret, kule briller og mange tar vare på seg selv. 

finnes jo unntak i alle kategorier selvfølgelig.

Anonymkode: 1c1fe...551

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...