AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Jeg er på min andre måned med isotretinoin. For de som ikke vet hva det er, så er det en kur mot kviser som har en del bivirkninger og som er fosterskadelig. Har ikke noen spesielle bivirkninger, bortsett fra tørr nese. Men jeg er litt skeptisk til å fortsette kuren med tanke på fremtidig graviditet. Er så redd det skal påvirke fremtidig barn. Samtidig er det litt dumt å stoppe før jeg er halvveis i kuren. Noen med erfaringer? Hvordan ble resultat etter fullført kur? Noen som har fått barn etter fullført kur? Anonymkode: 3a170...320
alli634 Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 (endret) Les her: Her finner du nok svar på det aller meste du måtte lure på Endret 4. februar 2020 av alli634
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 Ungene mine er ikke spesielt plaget med bivirkninger. Gutten er sluttet etter ett års behandling. Han har ikke klaget over tørrhet en gang. Jenten skal gå på behandling minst 18 mnd. Tørr i hodebunn, noe hun var fra før. Tørre lepper i starten av behandlingen. Tørr på hendene. Ikke tørr i nese og øyne. Det har hjulpet meget godt på begge to. Har sett at gutten har hatt én kvise nå i etterkant. Anonymkode: 8aaa2...a18
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 Har fullført kurer med både tetralysal og isotretinoin. Ble betydelig bedre, for å si det sånn. Og etter hvert helt bra, uten kremer eller andre ting. Lite arrdannelser. Har også født 2 friske barn i ettertid og er nå gravid med en tilsynelatende frisk jente. Men vent til kuren er over, og litt til. Anonymkode: cae55...f0b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå