Gjest Ser Pandberg Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 (endret) . Endret 5. februar 2020 av Ser Pandberg
Belima Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 Ville tatt en tlf til fastlegen i morgen tidlig. Synd du fikk såpass med problemer. Viktig å ha hjelpemidler mot brannskader i huset. Var skikkelig uheldig for 2 uker siden selv, fikk kokende vann over hånda og hadde heldigvis branngele i skapet. Smurte det på og det reddet min hånd. Husk også ved store skader, 20 min i ca 20 graders vann.
Gjest Ser Pandberg Skrevet 4. februar 2020 #3 Skrevet 4. februar 2020 (endret) 32 minutter siden, Belima skrev: Ville tatt en tlf til fastlegen i morgen tidlig. Synd du fikk såpass med problemer. Viktig å ha hjelpemidler mot brannskader i huset. Var skikkelig uheldig for 2 uker siden selv, fikk kokende vann over hånda og hadde heldigvis branngele i skapet. Smurte det på og det reddet min hånd. Husk også ved store skader, 20 min i ca 20 graders vann. . Endret 5. februar 2020 av Ser Pandberg
Gjest Ser Pandberg Skrevet 5. februar 2020 #5 Skrevet 5. februar 2020 Hei. Takk du spør. Jeg ringte legen i dag, som du anførte. Han ba meg være oppmerksom på fargen rundt blemmen, og ta kontakt dersom funksjon/smerte forandret seg. I tillegg til å informere om å holde blemmen intakt, og forsette med behandlingen jeg gjør. Tror dette skal gå bra😀 Ha en fin kveld
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå