Letti Skrevet 7. juni 2005 #1 Skrevet 7. juni 2005 Skal reise til Alcudia Garden den 20 sept med tre barn. Mannen min skal på kurs, så jeg drar alene. Masse sommerfugler i magen med tanke på at jeg skal dra alene med tre barn, men Alcudia Garden så veldig flott ut. Har du vært der? Er veldig godt kjent i Alcudia, så byen skal ikke være noen problem for meg, men skulle gjerne hørt fra andre som har vært på dette hotellet.
Eliza Doalot Skrevet 7. juni 2005 #2 Skrevet 7. juni 2005 Jeg har vært der, og vi likte oss veldig godt. Hotellet ligger veldig sentralt. Vi bestilte rom med utsikt mot bassenget, og det sparte oss nok for en del trafikkstøy, men veit jo ikke egentlig om det hadde vært noe problem :-)
Letti Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2005 Så flott! Da skal jeg maile Ving og be om rom mot bassenget. Det må jeg nesten ha siden jeg reiser med tre barn alene.
Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2005 #4 Skrevet 7. juni 2005 Har vært der to ganger (for veldig lenge siden), og likte meg veldig godt der! Flott bassengområde og super beliggenhet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå