Gå til innhold

Hva synest du om navlepiercing


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skikkelig fint!
Tull at det er harry og alt det andre tøyset folk lirer av seg knyttet til alder. Hvorfor skal hull i ørene være så mye bedre? Gammel overtro og fordommer. Skam dere! Navlepiercing er kjempefint, også for voksne. Punktum.

Anonymkode: 0dfdb...c7a

Folk må No låv til ha egne meininger, selv om du er uenig 🙄

 

Jeg får en fryktelig fjortiss vibb av det og synest det er harry. 

Anonymkode: fb1b9...16d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navlepiercing synes jeg ikke er fint i det hele tatt. Synes ikke det er spesielt harry, men synes den gir oppmerksomhet til en del av kroppen jeg synes er litt ekkel. Synes navler kan være litt ekle, og skjønner ikke hvorfor folk vil blinge den til med sommerfugler, hjerter og annet dilldall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk må No låv til ha egne meininger, selv om du er uenig 🙄

Jada. Spørsmålet er bare hvor mye du kan kalle det «egen mening» når du bare mener det samme som alle andre. 

Anonymkode: 693aa...9a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hører til min ungdomstid, men det driter jeg i. Elsker alle former for smykker. Jeg er nå 36, gravid og har kjøpt meg et sånt langt silikon-navlesmykke som skal funke når magen strekker seg (laget spesielt for gravide). 

Anonymkode: 0ab55...9f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skikkelig fint!
Tull at det er harry og alt det andre tøyset folk lirer av seg knyttet til alder. Hvorfor skal hull i ørene være så mye bedre? Gammel overtro og fordommer. Skam dere! Navlepiercing er kjempefint, også for voksne. Punktum.

Anonymkode: 0dfdb...c7a

Skamme oss faktisk 🤣

Jeg synes det er drit stygt, det finnes ikke fint overhode. Kan ikke sammenligne det med hull i ørene. Det er min mening, og den har jeg all rett til å ha. Og så lenge HI faktisk spør har jeg også all rett til å skrive det her også. Skammer meg faktisk ikke det minste.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det hører til min ungdomstid, men det driter jeg i. Elsker alle former for smykker. Jeg er nå 36, gravid og har kjøpt meg et sånt langt silikon-navlesmykke som skal funke når magen strekker seg (laget spesielt for gravide). 

Anonymkode: 0ab55...9f3

❤️

 

Anonymkode: 0dfdb...c7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada. Spørsmålet er bare hvor mye du kan kalle det «egen mening» når du bare mener det samme som alle andre. 

Anonymkode: 693aa...9a9

Halvpart er jo positivt og andre halvparten er negativt, men den logikken har ingen "egne meininger"😂😂. Innimellom mellom er bere folk eing og synest noe er harry. 

Anonymkode: fb1b9...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det kan være greit rundt din alder, TS, men fra du runder 23 blir det mer og mer harry for hvert år 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese alle de som argumenterer med alder. Skjønner ikke hva denne piercingen har med alder å gjøre? Er det konesveisen som kaller? Det handler om et pent kroppssmykke. Greit at noen ikke finner det pent, men hvorfor det blir mindre pent med alderen skjønner jeg ikke, eller, vil ikke skjønne det. 

Anonymkode: 0dfdb...c7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukte det til jeg var over 40, da var jeg så dum at jeg tok den ut for lenge og dermed fikk jeg den ikke inn igjen.  Syns det er fint med en en enkel ring eller en perle og syns lenge magen min så rar ut uten.  Hadde hatt den den dag i dag og jeg fikk noe inn og nå er jeg snart 47. 

Anonymkode: 99daa...25b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg er 39 nå :) Tok min ut da jeg var gravid første gangen. Synes ikke navlepiercing er harry, men det er vel ikke så inn lengre, og få som synes det er noe fint? Jeg vil ihvertfall advare litt, for i mitt tilfelle, strakk huden seg rundt piercingen i graviditeten så pass at der ble det strekkmerker. Og siden jeg tok den ut, og den har grodd igjen, men ikke grodd helt gjennom, så er det en plass der det samler seg puss, som jeg må presse ut. Slik som hudorm nesten. Ellers kan det bli betennelse der, som har også skjedd meg et par ganger. Det blir rødt og sårt, og må da renses og desinfiseres. Litt mas men ikke noe alvorlig, sånn sett. 

Jeg har derimot ingen problemer etter piercingen jeg hadde i tunga, og også tok ut. 😏

Anonymkode: 3b1eb...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva har piercing med alder å gjøre? Jeg tok når jeg var ferdig med barn. 30 nå. Synes fortsatt det er digg. 

Svært vanskelig å si at noe på generelt basis er Harry. Kommer ann på person og setting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig 2000. 

Anonymkode: 6b429...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...