AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #21 Skrevet 5. februar 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skriver dette for ditt eget beste: Du kommer ikke til å bli lykkelig av å betale 3000 kr for privat urologtime. Fastlegen din tar 250 kr for å gjøre nøyaktig samme jobben. Da kan det også være lurt å fortelle om depresjonsplagene dine. Anonymkode: 96c2a...7e3 Depresjonsplagene er såpass små at dem ikke plager meg. Er mer det faktum at jeg ikke klarer å legge på meg muskler, konsentrere meg, humørsvinginger og ingen morgenereksjoner. Anonymkode: 95106...e3c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #22 Skrevet 5. februar 2020 33 minutter siden, Castor Troy skrev: Lavt testo nivå kan være kun en av problemene dine, eller kanskje ikke problemet i det hele tatt. En helt vanlig lege som ikke koster mye vil kunne kjøre en full helsesjekk på deg. Men hva gjør fastlegen om testo verdiene er lave? Ho kan vel ikke skrive ut trt? Da må jo igjen henvise meg til en urolog. Anonymkode: 95106...e3c
Castor Troy Skrevet 5. februar 2020 #23 Skrevet 5. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men hva gjør fastlegen om testo verdiene er lave? Ho kan vel ikke skrive ut trt? Da må jo igjen henvise meg til en urolog. Anonymkode: 95106...e3c Bare dra til legen i første omgang. Vi vet jo ingenting ennå
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #24 Skrevet 5. februar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva gjør fastlegen om testo verdiene er lave? Ho kan vel ikke skrive ut trt? Da må jo igjen henvise meg til en urolog. Anonymkode: 95106...e3c Og hvis de ikke er lave har du spart 2750 kr. Anonymkode: 96c2a...7e3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #25 Skrevet 5. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvis de ikke er lave har du spart 2750 kr. Anonymkode: 96c2a...7e3 2750 er småpenger. Anonymkode: 95106...e3c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #26 Skrevet 5. februar 2020 28 minutter siden, Castor Troy skrev: Bare dra til legen i første omgang. Vi vet jo ingenting ennå Ja, skal det. Takk for svara og hjelp. Anonymkode: 95106...e3c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #27 Skrevet 5. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2750 er småpenger. Anonymkode: 95106...e3c Det var ikke det for meg da jeg var 22 år gammel student, men det er opp til deg. Anonymkode: 96c2a...7e3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #28 Skrevet 5. februar 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva gjør fastlegen om testo verdiene er lave? Ho kan vel ikke skrive ut trt? Da må jo igjen henvise meg til en urolog. Anonymkode: 95106...e3c Som du betaler egenandel for, fremfor 3k. Husk at du kanskje må tilbake flere ganger også. Anonymkode: 252ef...b80
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #29 Skrevet 5. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som du betaler egenandel for, fremfor 3k. Husk at du kanskje må tilbake flere ganger også. Anonymkode: 252ef...b80 Men problemet med disse fastlegene er at de ikke gidder å teste deg for testo, med mindre de er sikre på at du har symptomene. "I enkelte tilfeller ønsker pasienter blodprøvetaking som det ikke er medisinske eller helsemessige årsaker til å ta, bare til pasienters interesse. Legen har i de tilfellene ikke lov til å benytte seg av det offentlige helsevesen for å få analysert prøvene." Dette fikk jeg svar fra fra en av legene. Hos Aleris kan man ta det uavhengig om du har symptomene eller ei. Anonymkode: 95106...e3c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #30 Skrevet 5. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men problemet med disse fastlegene er at de ikke gidder å teste deg for testo, med mindre de er sikre på at du har symptomene. "I enkelte tilfeller ønsker pasienter blodprøvetaking som det ikke er medisinske eller helsemessige årsaker til å ta, bare til pasienters interesse. Legen har i de tilfellene ikke lov til å benytte seg av det offentlige helsevesen for å få analysert prøvene." Dette fikk jeg svar fra fra en av legene. Hos Aleris kan man ta det uavhengig om du har symptomene eller ei. Anonymkode: 95106...e3c Selvfølgelig ikke. Skulle tatt seg ut om man brukte flere hundre millioner skattekroner årlig på å teste tull. Anonymkode: 96c2a...7e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå