Gå til innhold

...


Ylvid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Menn (og generelt mennesker) kan si veldig mye. Det er lett å la seg blende av ord. Han virket litt for på i starten, spør du meg.. dessverre. Han kjenner deg ikke, men kan nærmest «garantere» at han «kommer til å få følelser». Ulogisk og et rødt flagg! Jeg hadde trukket meg tilbake og helt ærlig, begynt å prate med andre. Håper det løser seg uansett for deg :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville ligge med deg og lukker ikke døra helt fordi han ønsker flere ligg uten at det blir noe mere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Midnight skrev:

Menn (og generelt mennesker) kan si veldig mye. Det er lett å la seg blende av ord. Han virket litt for på i starten, spør du meg.. dessverre. Han kjenner deg ikke, men kan nærmest «garantere» at han «kommer til å få følelser». Ulogisk og et rødt flagg! Jeg hadde trukket meg tilbake og helt ærlig, begynt å prate med andre. Håper det løser seg uansett for deg :) 

Ja

Endret av Ylvid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Ylvid skrev:

Ja, det er så rart og, får nå fikk jeg melding av han nå nettopp der han spør åssen jeg har det og at han har det kjipt og er veldig glad for at jeg gir han litt tid. Jeg blir jo dritforvirra. Skreiv at han knapt hadde sovet i natt osv og igjen at han ikke vil miste meg. Kanskje noe han sier for å forsikre seg om at jeg blir det for sex eller whatever.

Jeg tror ikke du må være så blåøyd å tro at han ikke vil ha sex med deg, spesielt ikke nå som han vet du er keen på han. I hodet mitt får jeg " Not to cute, but ok to fuck" Håper jeg tar skammelig feil da selvfølgelig, jeg vil jo at du skal få han💛

Nå har du nok muligheten til å finne ut det da, men ikke bli skuffet hvis jeg har rett. Sex trenger ikke bestandig å være sårende hvis det ikke skulle skje noe mere med dere, Prøv å tenk så positivt som mulig, forberd deg heller på at du får et nei. Jeg ville ikke bruke ordet dumpa den her gangen, for jeg tror også han bare er litt usikker. Og da er det naturlig å si nei. Dumping forbinder jeg med utnyttelse, forrresten og det er mye styggere enn å være ærlig å si sannheten😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han holder deg på gress mens han sjekker om han kan få noe bedre. 

Anonymkode: bd8d5...020

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...