Gå til innhold

Blokkerte vindusviskere

Sanjar

Anbefalte innlegg

Bilen min var nedsnødd, så jeg startet den og begynte og skrape. Etter en lang stund kom jeg til frontruten, og vindusviskerne bykset plutselig opp. De hadde stått blokkert hele tiden. Hvor sannsynlig er det at den elektriske motoren har antatt skade? De har jo stått og jobbet hele tiden. 

Viskerne går fortsatt i ulike hastigheter. Motoren som driver dem bråker kanskje litt, men det kan være fordi jeg fokuserer på det ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sluttet å virke hvis den var ødelagt. Det er sannsynligvis ikke noe å tenke på. Om den er ødelagt så er den det. Ta det når det evt kommer. 

Anonymkode: 267c4...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis motoren går, og stopper når du skrur av viskerne, så er den ok. Gjorde samme feilen selv, og ødela releet.  Vindusviskerne gikk konstant uten stopp. De startet når bilen startet.

Anonymkode: b3bac...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan ødelegge viskerne, har opplevd det selv på min egen bil. Hadde hentet bilen på service og viskerne gikk rett på full guffe en tidlig januar morgen, viskerne ble igjen på ruta, mens 2-3 cm av bunnen gikk frem og tilbake som bare det 😂 Men høres ut som du slapp unna med skrekken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...