AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Venninnen min må omplassere en cavalier på 5 år som går veldig fint sammen med min schæfer på 2 år. Jeg og samboeren har snakket litt om ikke vi skal overta den. Spørsmålet er at jeg syns det er litt skummelt å gå fra 1 til 2 hunder. Fordeler/ulemper med å ha to? Anonymkode: 849db...e30
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 Jeg har hatt to hunder, tidvis tre (eier fikk kreft), og synes det er kjempestas med flere hunder. Fordeler: Hundene har selskap i hverandre, du har enda en hund å kose med, det blir en flokkfølelse på tur med flere hunder, når den ene dør så sitter du ikke igjen med et tomt hus. Ulemper: Dyrere, vanskeligere å finne pass, vanskeligere å frakte hundene, ikke like lett å ta med hunder til andre. Praktisk så er det flest ulemper, men jeg finner veldig stor lykke i å ha to hunder og elsker det. Anonymkode: 772bc...e20
Sirah Skrevet 4. februar 2020 #3 Skrevet 4. februar 2020 Underskriver på innlegget til AB over. Jeg har to hunder og syntes dette på mange måter er mindre jobb enn det å ha en hund. Selv om det er dobbelt så mye hår og dobbelt så mye mas så har de så utrolig mye selskap og glede av hverandre. Er man ute å går tur så er det ikke store forskjellen om jeg har med en eller to hunder lissom. Det negative er at det er vanskeligere å få pass og at det er dobbelt så dyrt. Ikke minst: Dobbelt så mange bekymringer 🙈
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå