AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Jeg går på zoloft, og tar 1 tablett om morgenen og 2 på ettermiddagen. De siste dagene har jeg glemt å ta de på ettermiddagen. Disse tablettene har hjulpet meg veldig med å holde uro borte. hva skjer når jeg glemmer å ta dem? I dag har jeg en uro i kroppen fordi jeg gjorde noen litt frustrert. Er dette på grunn av at jeg ikke har tatt medisinene regelmessig? Noen som har erfaring med zoloft generelt? Anonymkode: c971c...bce
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 Ha alarmer på telefonen din sånn at du ikke glemmer det fra nå da!😊 det kan hende det er abstinenser du merker da kroppen reagerer på manglende medisin! Anonymkode: 4ddfb...8b4 1
pessimistisk Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 Kan være det er derfor! Men har ikke hørt om at noen tar flere ganger daglig, for medisinen er vel i kroppen lengre? Går selv på zoloft og når jeg glemmer merker jeg jeg først og fremst at jeg svetter/fryser om natten. Får også en støtlignense følelse i hendene og i hodet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå