Gå til innhold

Burde jeg gi han sjanse ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg møtt han når jeg hadde det vanskelig med rus, og vi har kontakt da og da. 
Men vi hadde det vanskelig siden han tok mye cola (kokain) og ble helt til en psykopat.. han kalte meg ting og nesten slo meg.. og dagen etter så ba han om unnskyld og sånn shit. og det skjedde flere ganger, så jeg ble lei Og ba han om å slutte med det fordi jeg ble rett og slett redd for han og nå sier han at han har slutta og vil møte meg, jeg vet ikke helt om jeg burde det. Har holdt han unna i flere måneder. Jeg er glad i han på en vis måte og vi har god kjemi både fysisk og følelse messig .. men jeg vet ikke, vil komme meg bort fra rus og sånne ting. Men problemet er det med følelse mine for han! 

jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, noen her med erfaring som kan få meg til å tenke litt?

Anonymkode: 6b4a3...2eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du jobber deg bort fra rus - og han holder på med rus kan det bli vanskelig, ja nesten umulig. Og at han blir nesten voldelig, er ikke bra, dette kan alltid eskalere til du blir virkelig skadet :( 

Tror fornuften i deg vet at det ikke er rett. Men følelsene sliter, og lengter...

Det er vanskelig med følelsene men av og til må man bare høre på fornuften istedenfort.

Jeg har troa på deg, jeg har troa på at du klarer å jobbe deg ut av rusen, være rusfri en GOD periode, ett år, kanskje mer? Og så finner du en snill og kjekk mann :) 

Anonymkode: b8c41...a1d

• Liker 5
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Følelser for en rusmisbruker som slår deg??? 

Har du en trang til å ødelegge livet ditt? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om du jobber deg bort fra rus - og han holder på med rus kan det bli vanskelig, ja nesten umulig. Og at han blir nesten voldelig, er ikke bra, dette kan alltid eskalere til du blir virkelig skadet :( 

Tror fornuften i deg vet at det ikke er rett. Men følelsene sliter, og lengter...

Det er vanskelig med følelsene men av og til må man bare høre på fornuften istedenfort.

Jeg har troa på deg, jeg har troa på at du klarer å jobbe deg ut av rusen, være rusfri en GOD periode, ett år, kanskje mer? Og så finner du en snill og kjekk mann :) 

Anonymkode: b8c41...a1d

Takk for at du har troa på meg, har holdt meg unna i noen måneder nå og tenker å forsette sånn.. har virkelig lyst på et bra liv derfor skal jeg til et sted som jeg kan få hjelp med det og annet psykisk :) 

det mage følelsen min sier er at jeg ikke burde ha noe med han å gjøre og holde meg unna.. han virker ikke helt bra og jeg er redd for at han faller igjen og tar det mot meg. Takk for svar Ts 

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Følelser for en rusmisbruker som slår deg??? 

Har du en trang til å ødelegge livet ditt? 

Nei, så klart ikke, vil ha et bedre liv! Og er usikker på hva jeg vet og hva jeg føler.

Gjest MadameDeRosa
Skrevet (endret)
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, så klart ikke, vil ha et bedre liv! Og er usikker på hva jeg vet og hva jeg føler.

Jeg sa det ikke for å være slem men for å vekke tankene litt. Fordi: du er ung. Du har muligheten NÅ til å endre fremtida di til noe bedre. Derfor er det så viktig å trosse hva du føler i hjertet når det går mot fornuften og tro meg; du vil skuffe framtida di ved å holde deg med han. Du vet det nok innerst inne kjære deg. Det er så mye mer i livet og du fortjener kun det beste. Husk det. 

Endret av MadameDeRosa
Skrevet

Anbefaler deg å heller møte en som ikke er rusavhengig. Det kan jo potensielt være en trigger for deg på et senere tidspunkt også, hvem vet? Tror du kan få noen bedre. ❤️ 

• Liker 2
Gjest Familytree
Skrevet (endret)

Du kan være singel en stund

Endret av Familytree
Skrevet

Nei hallo han er voldelig! Dessuten er det garantert ikke lenge han greier å holde seg vekk fra kokain før han starter igjen

Anonymkode: 3cde5...251

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

det mage følelsen min sier er at jeg ikke burde ha noe med han å gjøre og holde meg unna.. han virker ikke helt bra og jeg er redd for at han faller igjen og tar det mot meg. Takk for svar Ts 

Lytt til magefølelsen din kjære deg!!! 

Anonymkode: 3cde5...251

• Liker 2
Skrevet

Nei, synes virkelig ikke du skal treffe han igjen. Ikke Finn deg i å bli slått. Du trenger nok ikke en sånn mann. Finn heller en clean og snill og varm mann. Kanskje også gå i kirken og be litt. Og hold deg unna festing og slikt tull og tøys. Unn deg noe godt og ta deg en spa tur eller en god middag ute. Klem❤️❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...