AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Fordi se på Jennifer Aniston - Hun er ikke en irriterendes skravlehøne - Snakker ikke stygt bak ryggen til folk "hvis hun gjør det så har hun ikke en hyene latter iallfall" - Og hu er ikke feit- Fordi hu har ikke barn. Med mindre man virkelig virkelig liker noen Men ja. Hvorfor være sammen med en man hater haha. Anonymkode: 40bfd...163
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 Akkurat nå, Castor Troy skrev: Er dette ditt idol Ja. Kjenner kun en kristen mann med en dame som ikke er så himla irriterendes som de jeg har møtt som er gift. Men Ja. Hun er konge : D Anonymkode: 40bfd...163
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 Når jeg mener ikke så himla irriterendes. Mangel på hyene latter. YES. Og grei og kul og sporty. Så ja, de er morsomme : ) Anonymkode: 40bfd...163
Castor Troy Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja. Kjenner kun en kristen mann med en dame som ikke er så himla irriterendes som de jeg har møtt som er gift. Men Ja. Hun er konge : D Anonymkode: 40bfd...163 Jeg liker også Jennifer, holder på med friends binge
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #6 Skrevet 3. februar 2020 Akkurat nå, Castor Troy skrev: Jeg liker også Jennifer, holder på med friends binge Nice. FRIENDS er ganske grei serie! Anonymkode: 40bfd...163
Castor Troy Skrevet 3. februar 2020 #8 Skrevet 3. februar 2020 2 minutter siden, Bunuel skrev: Er dette en rebus? Jeg aner ikke, bare koser meg
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #9 Skrevet 3. februar 2020 Men er hun kristen? Spiser hun epler? Anonymkode: 74a91...75e 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #11 Skrevet 3. februar 2020 Eller jeg vil ikke si idol. Fordi hun er ikke med i Idol Men det høres som jeg tilber henne som blir rart. Jeg vil heller si.. beundrer slike folk. Er et bedre ord. Idol høres litt rar ting som er mer i Asia.. Kanskje USA også. Men jeg liker ikke det ordet Anonymkode: 40bfd...163
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #12 Skrevet 3. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er hun kristen? Spiser hun epler? Anonymkode: 74a91...75e lol. Hun er kul iallfall : D Anonymkode: 40bfd...163
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #13 Skrevet 4. februar 2020 Du kjenner hun personlig siden du vet dette eller? Anonymkode: 5aa00...9d4 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #14 Skrevet 4. februar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Nice. FRIENDS er ganske grei serie! Anonymkode: 40bfd...163 Synes at den er kjedelig. Anonymkode: 7c8c5...ce7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #15 Skrevet 4. februar 2020 So overskriften sier, hvorfor folk ikke burde gifte seg. Og jeg mener fordi : - Et bryllup er bare noe som plager og legger press på andre. Hater å gå i bryllup, og gruer meg like mye hver gang. At folk vil lage noe sånt bryderi og stress for andre, man føler jo at man må gå. Jeg hadde aldri giftet meg. I såfall bare helt sånt stilt og rolig uten gjester, slik at vi ikke belaster andre. Har jo etterhvert forstått, at det nesten alltid er kvinnfolka som er opptatt av at det skal være så mye brylluper og andre selskaper og dritt. Og akkurat sånt hater jeg kvinnfolk for. De er plagsomme. Anonymkode: 502b9...c1e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #16 Skrevet 4. februar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi se på Jennifer Aniston - Hun er ikke en irriterendes skravlehøne - Snakker ikke stygt bak ryggen til folk "hvis hun gjør det så har hun ikke en hyene latter iallfall" - Og hu er ikke feit- Fordi hu har ikke barn. Med mindre man virkelig virkelig liker noen Men ja. Hvorfor være sammen med en man hater haha. Anonymkode: 40bfd...163 Så, siden du vet dette om henne. Hvor lenge har du kjent henne på privaten?? Anonymkode: a6dc2...a15 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #18 Skrevet 4. februar 2020 Hun har vært gift 2 ganger, og er 50 år. Hun skravler sikkert som en foss privat. Anonymkode: d18eb...d88 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #19 Skrevet 4. februar 2020 Mine grunner til at man ikke burde gifte seg er følgende: -Det er grisedyrt. Det finnes så mange bedre ting å bruke penger på. -Skillsmisse blir det før eller siden, uansett. Ergo er et bryllup penger rett i dass. Anonymkode: 15ba2...a79
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #20 Skrevet 4. februar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: So overskriften sier, hvorfor folk ikke burde gifte seg. Og jeg mener fordi : - Et bryllup er bare noe som plager og legger press på andre. Hater å gå i bryllup, og gruer meg like mye hver gang. At folk vil lage noe sånt bryderi og stress for andre, man føler jo at man må gå. Jeg hadde aldri giftet meg. I såfall bare helt sånt stilt og rolig uten gjester, slik at vi ikke belaster andre. Har jo etterhvert forstått, at det nesten alltid er kvinnfolka som er opptatt av at det skal være så mye brylluper og andre selskaper og dritt. Og akkurat sånt hater jeg kvinnfolk for. De er plagsomme. Anonymkode: 502b9...c1e Jeg er kvinne, og enig i det første avsnittet du skrev. Anonymkode: 00add...758
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå