AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #21 Skrevet 3. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det er en lengr historie bak, burde du kanskje fortelle den Å gå rett til å anmelde er ikke lurt, du burde tenke nøye gjennom saken før du anmelder, for anmeldelse for voldtekt er som regel verre for den som anmelder enn den som blir anmeldt. De fleste som anmelder blir ikke trodd, noen får til og med skylden selv, de kan bli isolert fra familie og venner. Det er den brutale sannheten om voldtekt i Norge, og de aller, aller fleste som blir voldtatt anmelder aldri Spesielt om denne kvinnen og kompisen vil vitne mot deg kan dette bli ganske stygt for deg. Anonymkode: 0ae91...edd Jeg anmeldte når jeg ble voldtatt og det er det beste jeg har gjort. Fikk sagt fra om at dette ikke var greit. Ble henlagt, men tapte ikke noe på det likevel, fordi det kom tydelig frem i dagens lys hvem som var det store stygge trollet her. Anonymkode: d6946...cfb 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #22 Skrevet 3. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg anmeldte når jeg ble voldtatt og det er det beste jeg har gjort. Fikk sagt fra om at dette ikke var greit. Ble henlagt, men tapte ikke noe på det likevel, fordi det kom tydelig frem i dagens lys hvem som var det store stygge trollet her. Anonymkode: d6946...cfb Fint for deg, ikke relevant for ts Anonymkode: 0ae91...edd
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #23 Skrevet 3. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det er en lengr historie bak, burde du kanskje fortelle den Å gå rett til å anmelde er ikke lurt, du burde tenke nøye gjennom saken før du anmelder, for anmeldelse for voldtekt er som regel verre for den som anmelder enn den som blir anmeldt. De fleste som anmelder blir ikke trodd, noen får til og med skylden selv, de kan bli isolert fra familie og venner. Det er den brutale sannheten om voldtekt i Norge, og de aller, aller fleste som blir voldtatt anmelder aldri Spesielt om denne kvinnen og kompisen vil vitne mot deg kan dette bli ganske stygt for deg. Anonymkode: 0ae91...edd Ja, og føler folk mener det er et svakhetstegn at en gutt anmelder for voldtekt. Kjenner jeg er veldig ambivalent til det. Orker ikke noe tull, men vil samtidig sette en støkk i henne. Tror jeg ringer infotelefonen til politiet i morgen å hører. ?? Anonymkode: fd688...4b2 1
Sirah Skrevet 3. februar 2020 #24 Skrevet 3. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og føler folk mener det er et svakhetstegn at en gutt anmelder for voldtekt. Kjenner jeg er veldig ambivalent til det. Orker ikke noe tull, men vil samtidig sette en støkk i henne. Tror jeg ringer infotelefonen til politiet i morgen å hører. ?? Anonymkode: fd688...4b2 Ring! Bruker du å få blackout av sprit TS? Om du sier du blandet forsiktig og ikke drakk mye mer enn du vanligvis gjør ville jeg dratt til legen og tatt en urinprøve asap. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #25 Skrevet 3. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og føler folk mener det er et svakhetstegn at en gutt anmelder for voldtekt. Kjenner jeg er veldig ambivalent til det. Orker ikke noe tull, men vil samtidig sette en støkk i henne. Tror jeg ringer infotelefonen til politiet i morgen å hører. ?? Anonymkode: fd688...4b2 Så klart det ikke er svakhetstegn. Voldtekt er like ulovlig selv om det er mannen som ble voldtatt. I tillegg var du forsvarsløs da du har vært helt borte og ikke vet ordentlig hva som har skjedd videre etter den uhyggelige episoden. Anonymkode: f2628...bf0 3
FluffyJuggernaut Skrevet 3. februar 2020 #26 Skrevet 3. februar 2020 (endret) Det var iallefall et seksuelt overgrep. For noen dritt folk, virker nesten som du ble dopet ned. Helt jævlig at kompisen din ikke stoppet henne når du prøvde å få henne vekk. Endret 4. februar 2020 av FluffyJuggernaut 4
Jasmine9 Skrevet 3. februar 2020 #27 Skrevet 3. februar 2020 Hun tok på deg uten at du kunne gi samtykke og du prøvde til og med å avvise henne. Det var et overgrep. 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #28 Skrevet 4. februar 2020 Så hyggelige "kompiser" du har, på tide å finne seg noen nye venner tenker jeg? Anonymkode: 844ee...d34 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #29 Skrevet 4. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jo nesten desperat etter å få vite hva som faktisk skjedde, men det er jo helt umulig å finne ut nå. Har på en måte lyst til å anmelde, men har jo ingen bevis + at politiet sannsynligvis ikke tar det alvorlig? Anonymkode: fd688...4b2 Det er et overgrep selvom det ikke er fullbyrdet voldtekt. Det er viktig å anmelde og politiet tar overgrep på menn mer seriøst enn på kvinner. Selvom saken i værste fall skulle bli henlagt er det viktig å ha anmeldt for å bidra til statestikken og så det er registrert på jenta tilfelle hun skulle gjøre det igjen. Ta kontakt med Dixi. Du bør også ta en prat med kompisen din og få vite hans forklaring, og dumpe han som venn og gjøre han klar over hva han faktisk lot skje og til og med oppfordret til! Han er medskyldig og bør være med i anmeldelsen! Anonymkode: 1db52...f13 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #30 Skrevet 4. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fint for deg, ikke relevant for ts Anonymkode: 0ae91...edd Jo det var det vel! Anonymkode: 1db52...f13 2
Cinnamondiva Skrevet 4. februar 2020 #31 Skrevet 4. februar 2020 Uff, så utrolig trist. Derfor fester ikke er bra å gå på. Sprit skal man ihvertfall holde seg langt unna. Man bør holde seg til mer svakere alkohol. Og i mindre mengder. Uff festing er noe svineri og ren tull og tøys. Gir deg en stor og varm trøste omsorgsklem. Bra du har kuttet ut den kompisen. Stor klem❤️❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #32 Skrevet 4. februar 2020 Jeg hadde helt klart anmeldt dette ja. Nei er nei. Anonymkode: 6e778...65f 2
Gjest Alterego666 Skrevet 4. februar 2020 #33 Skrevet 4. februar 2020 Gå til politiet og be om å få tatt urinprøve. Dersom det er rester av dop i urinen, tyder dette på at dette var planlagt av kvinnen, kompisen eller begge. Hendelsen er ikke grei, og dersom det var planlagt er det helt klart i rød sone og bør påtales.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå