AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Vet ikke om denne havna i riktig kategori... Det skjedde noe veldog ekkelt i helga. Jeg var på fest til en kompis hvor jeg ble vanvittig full. Vil nesten si det var atypisk rus fordi jeg ikke drakk mye, men ble veldig full. På et tidspunkt er det ei jente som setter seg og skrever over fanget mitt og begynner å kysse meg i ansiktet og på nakken. Jeg er veldig kraftløs, men klarer å holde henne unna. Kompisen min som sitter ved siden av sier "la henne få kose seg litt da", og da begynner hun å åpne buksa mi og fiske etter utstyret mitt. Jeg kjemper mot henne det jeg klarer og lykkes i å forhindre henne. Første jeg husker etter det er at jeg ligger i gangen til kompisen og så at jeg våkner hjemme hos meg selv. Har hatt angst siden lørdagen og aner ikke hva som faktisk hendte. Uansett synes jeg at det som skjedde på sofaen var drøyt nok. Anmelde, ikke anmelde? Andre forslag? Anonymkode: fd688...4b2 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Hun voldtok deg ja, og kompisen din lot det skje. Anonymkode: ab59e...56d 5
Anzii Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 Utvilsomt en ugrei situasjon. Jeg vet ikke om jeg ville kategorisert det i sofaen som en voldtekt. Men helt klart et overtramp og ikke ok! Jeg ville prøvd å finne ut av hva som har skjedd mens du har hatt blackout først. 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun voldtok deg ja, og kompisen din lot det skje. Anonymkode: ab59e...56d Leste en gang til og så nå at du klarte å få henne unna. Er ikke sikkert at det gikk så langt som voldtekt, men seksuelt overgrep er det utvilsomt. Hvis hun runka deg eller hun hadde vaginal sex med deg så er det helt klart voldtekt. Anonymkode: ab59e...56d 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #6 Skrevet 3. februar 2020 Overgrep, helt klart. Motbydelig kjerring. Og kompisen din tok det ihvertfall ikke på alvor. Anonymkode: 14ec1...4c3 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #7 Skrevet 3. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun voldtok deg ja, og kompisen din lot det skje. Anonymkode: ab59e...56d Vi er ikke kompiser lenger for å si det sånn. Tror det var en "joke" fordi han mener jeg er homofil. Anonymkode: fd688...4b2 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #9 Skrevet 3. februar 2020 2 minutter siden, BeautyBox skrev: Sikker på at ikke noen dopet deg ned? Nei, er ikke sikker på dey.Hadde som sagt en atypisk rus. Klarer bare ikke skjønne hvorfor noen av dem skulle gjøre det... eller, at hun/de har planlagt det såpass Anonymkode: fd688...4b2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #10 Skrevet 3. februar 2020 Voldtektsforsøk, om du ble voldtatt mens du var ute av telling vites ikke. Har du snakket med kompisen din? Anonymkode: 0ae91...edd 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #11 Skrevet 3. februar 2020 Jeg er jo nesten desperat etter å få vite hva som faktisk skjedde, men det er jo helt umulig å finne ut nå. Har på en måte lyst til å anmelde, men har jo ingen bevis + at politiet sannsynligvis ikke tar det alvorlig? Anonymkode: fd688...4b2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #12 Skrevet 3. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er ikke kompiser lenger for å si det sånn. Tror det var en "joke" fordi han mener jeg er homofil. Anonymkode: fd688...4b2 Er du den samme som ble kalt slavehomo? Var dette henne eller var du bare på en fest med en gjeng idioter? Anonymkode: d6946...cfb
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #13 Skrevet 3. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, er ikke sikker på dey.Hadde som sagt en atypisk rus. Klarer bare ikke skjønne hvorfor noen av dem skulle gjøre det... eller, at hun/de har planlagt det såpass Anonymkode: fd688...4b2 Hvor mye drakk du? Og følte du på en mer "kroppslig" rus? I såfall bør du avlegge en urinprøve kjapt og levere den til testing. Sannsynligvis har evt. medisin gått ut, men dersom det f.eks var rohypnol sitter det fortsatt i deg. Anonymkode: 8305e...aa8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #14 Skrevet 3. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Voldtektsforsøk, om du ble voldtatt mens du var ute av telling vites ikke. Har du snakket med kompisen din? Anonymkode: 0ae91...edd Nei, han har sendt meg melding om hvordan det går, men jeg har ikke svart. Blir kvalm av han. Anonymkode: fd688...4b2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #15 Skrevet 3. februar 2020 Flunitrazepam (rohypnol) som er det vanligste "voldtektsdopet" har en halvveringsstid på 11-25 timer, noe som gjør at det er mulig å spore det i urinen dersom dette f.eks skjedde natt til søndag. Anonymkode: 8305e...aa8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #16 Skrevet 3. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du den samme som ble kalt slavehomo? Var dette henne eller var du bare på en fest med en gjeng idioter? Anonymkode: d6946...cfb Det var såklart henne ja. Anonymkode: fd688...4b2
BeautyBox Skrevet 3. februar 2020 #17 Skrevet 3. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var såklart henne ja. Anonymkode: fd688...4b2 Ikke heng mer med disse møkkafolkene. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #18 Skrevet 3. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye drakk du? Og følte du på en mer "kroppslig" rus? I såfall bør du avlegge en urinprøve kjapt og levere den til testing. Sannsynligvis har evt. medisin gått ut, men dersom det f.eks var rohypnol sitter det fortsatt i deg. Anonymkode: 8305e...aa8 Drakk et par øl før jeg gikk over til sprit. Blandet ikke spesielt sterkt og drakk rolig. Husker ikke hvor mye jeg drakk av det da. Anonymkode: fd688...4b2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #19 Skrevet 3. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det var såklart henne ja. Anonymkode: fd688...4b2 Om det er en lengr historie bak, burde du kanskje fortelle den Å gå rett til å anmelde er ikke lurt, du burde tenke nøye gjennom saken før du anmelder, for anmeldelse for voldtekt er som regel verre for den som anmelder enn den som blir anmeldt. De fleste som anmelder blir ikke trodd, noen får til og med skylden selv, de kan bli isolert fra familie og venner. Det er den brutale sannheten om voldtekt i Norge, og de aller, aller fleste som blir voldtatt anmelder aldri Spesielt om denne kvinnen og kompisen vil vitne mot deg kan dette bli ganske stygt for deg. Anonymkode: 0ae91...edd
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #20 Skrevet 3. februar 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om denne havna i riktig kategori... Det skjedde noe veldog ekkelt i helga. Jeg var på fest til en kompis hvor jeg ble vanvittig full. Vil nesten si det var atypisk rus fordi jeg ikke drakk mye, men ble veldig full. På et tidspunkt er det ei jente som setter seg og skrever over fanget mitt og begynner å kysse meg i ansiktet og på nakken. Jeg er veldig kraftløs, men klarer å holde henne unna. Kompisen min som sitter ved siden av sier "la henne få kose seg litt da", og da begynner hun å åpne buksa mi og fiske etter utstyret mitt. Jeg kjemper mot henne det jeg klarer og lykkes i å forhindre henne. Første jeg husker etter det er at jeg ligger i gangen til kompisen og så at jeg våkner hjemme hos meg selv. Har hatt angst siden lørdagen og aner ikke hva som faktisk hendte. Uansett synes jeg at det som skjedde på sofaen var drøyt nok. Anmelde, ikke anmelde? Andre forslag? Anonymkode: fd688...4b2 Uff, kan det være at du hadde fått noe i drinken din i tillegg? Siden du ble så full uten å ha drukket så mye. Hadde holdt meg langt unna disse folkene i fremtiden, og for en dårlig kompis også. Hadde nok vurdert anmeldelse hvis jeg var deg ja. Anonymkode: f2628...bf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå