AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Ble slutt med kjæresten for et par med siden. Jeg trodde jeg ikke kunne leve uten han, men jeg ser nå at jeg virkelig nyter livet som singel. Jeg koser meg med jobb og hverdagslige sysler, ordner og styrer i hjemmet. Møter venner av og til, men aller mest vil jeg bare være alene. Har ingen lyst eller ork til å date noen som helst, er fullstendig "avslått der nede". Har det veldig fint og behagelig alene, nesten for fint? Begynner å tenke at jeg kanskje passer best til å bare være uten en mann, men samtidig høres jo det litt kjipt ut i lengden. Ønsker jo gjerne å finne en å dele livet med, men jeg bare har det så fint sånn som det er nå. Føles egentlig litt merkelig, men sånn er det. Har ikke en eneste person i sikte, orker ikke tinder, orker knapt møte venner. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget... Høres dette normalt ut etter et brudd med det man trodde var den rette? Skulle tro jeg ble desperat og dro "på jakt" etter en ny, særlig med tanke på at jeg er 32 år. Nesten alle mine venner er etablerte. Jeg har alltid sett for meg et liv med mann og barn, men nå er jeg jammen ikke sikker lenger. Noen innspill? Anonymkode: ea45c...888 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Kos deg. Nyt det. Og ikke stress. Få deg selv i en balanse igjen ved å kun ta vare på deg selv. Kanskje du finner ut av ting du har lyst til å gjøre i livet, som du ellers aldri trodde du kunne gjøre eller ha tid til tidligere. Men prøv å sosialisere deg litt med venner selv om du ikke føler behovet. Innimellom ihvertfall. Det er ikke et sunnhetstegn å barrikadere seg inne alene døgnet rundt. Anonymkode: 87cd0...842 5
pautina Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 Herlig😊Det var akkurat det jeg trengte å høre i dag😊 Får bedre og bedre følelse for hver dag om at det der vil være meg om et par mnd, jeg har også de barna jeg vil ha så det tenker jeg ikke på😊 høres ikke rart ut i hele tatt, nydelig med ego tilværelse😊 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 Jeg har det likt. Ble slutt med kjæresten for et par mnd siden, føler ingen behov for hverken sex, dating, eller å finne meg en ny mann. Er så deilig å være alene og bare gjøre det man akkurat har lyst til, blir kanskje litt mye i overkant av alenetid, men jeg nyter det virkelig. Stresser ikke med noe og er oppriktig glad om dagen. Får tenkt en del over hva jeg vil i livet, er jeg der jeg vil være, burde jeg skifte jobb, er jeg lykkelig.. alle disse spørsmålene jeg bruker tid på å finne ut av. Anonymkode: 0799a...a83 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #5 Skrevet 4. februar 2020 Har det likedan. Etter et stygt brudd i desember der jeg ble dumpet pga at han timer etter å ha dumpa meg, skrev «elsker deg vennen og kjæresten min» på facebooken til en annen... Nesten fire år rett i vasken, og hele forholdet drev han på og var utro og satte meg gjennom helt grusomme ting, mye verre enn utroskap. Men nå har jeg det fint! Aldri mer skal noen ødelegge dagene mine. Aldri mer skal noen true meg. Jeg har sett nå at singellivet er bedre, og kommer ikke til å finne meg en ny en. Jeg har hverken overskudd eller tid til annet enn mitt barn og mine sysler. Menn vet at jeg er singel nå, og prøver å få kontakt, men det kunne ikke ha brydd meg mindre. Menn er heretter totalt uinteressante for meg og jeg skal aldri slippe en mann inn i livet mitt igjen. Anonymkode: 0f3df...a55 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #6 Skrevet 4. februar 2020 Har det på akkurat samme måte og det er så deilig! Kan slenge meg på sofaen og se hva jeg vil på tv, slippe å ta hensyn, slippe krangling og bruke tiden min akkurat som jeg vil - ofte til ingenting som helst. Trenger ikke føle noe press om å se tipp-topp ut, kan gå 5 dager uten å shave leggene, komme hjem til tomt hus og bare slenge meg på sofaen og være i fred - det er en nytelse. Jeg var også helt avskrudd «der nede» de første mnd etter bruddet, noe som var merkelig både fordi det aldri har skjedd før og fordi bruddet var veldig etterlengtet og dramatisk. Etter 4-5 mnd begynte jeg å date igjen og hadde sex, men jeg kjenner at jeg bare ikke orker noen mann i livet mitt nå, uansett hvor perfekt han måtte være. Jeg vil finne tilbake til meg selv, bygge opp livet mitt igjen og bare slappe av. Er ikke klar for at noen skal kreve ting av meg, er ikke klar for den datingfasen som gir deg en følelse av å bli vurdert - det hadde jeg mer enn nok av i forholdet mitt. Nyt tiden og så faller ting på plass litt etter litt. Plutselig treffer du noen og oppdager at du er klar, men om det tar 1 uke eller 1 år.. bare nyt 🌺 Anonymkode: 6f64f...784 2
Bamseklemmer Skrevet 4. februar 2020 #7 Skrevet 4. februar 2020 Jeg er også singel og nyter det, har også planer om å være det en stund. Jeg har så lyst til å treffe nye folk, om så jeg må reise en del... Værst er egentlig når jeg skal legge meg, da er det jo ingen der som man kan kose og kjenne varmen fra😝
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #8 Skrevet 4. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble slutt med kjæresten for et par med siden. Jeg trodde jeg ikke kunne leve uten han, men jeg ser nå at jeg virkelig nyter livet som singel. Jeg koser meg med jobb og hverdagslige sysler, ordner og styrer i hjemmet. Møter venner av og til, men aller mest vil jeg bare være alene. Har ingen lyst eller ork til å date noen som helst, er fullstendig "avslått der nede". Har det veldig fint og behagelig alene, nesten for fint? Begynner å tenke at jeg kanskje passer best til å bare være uten en mann, men samtidig høres jo det litt kjipt ut i lengden. Ønsker jo gjerne å finne en å dele livet med, men jeg bare har det så fint sånn som det er nå. Føles egentlig litt merkelig, men sånn er det. Har ikke en eneste person i sikte, orker ikke tinder, orker knapt møte venner. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget... Høres dette normalt ut etter et brudd med det man trodde var den rette? Skulle tro jeg ble desperat og dro "på jakt" etter en ny, særlig med tanke på at jeg er 32 år. Nesten alle mine venner er etablerte. Jeg har alltid sett for meg et liv med mann og barn, men nå er jeg jammen ikke sikker lenger. Noen innspill? Anonymkode: ea45c...888 Høres ut som det er sunt for deg å bare nyte denne tilværelsen slik den er nå. Bli litt kjent med deg selv igjen slik at du finner ut hva du ønsker med livet. 🙂 Jeg ble singel for første gang på 10 år nå på seinhøsten. Opprettet tinder og matchet med ei som har eksakt like interesser. (foretrekker hytte og peis framfor byen, festing osv) Jeg syntes det var godt å være alene i starten, men så begynte jeg omsider å føle på det å treffe andre. Jeg har ikke hatt sex siden jeg ble singel og har heller ikke hatt noen ''drive'' etter det. Nyt livet. Du er bare 32 år og har ingenting å stresse med. En bra mann vil dukke opp foran føttene dine før du vet ordet av det (alternativt vil du dukke opp foran han, uten at det var meningen men bare ble sånn) Ønsker deg en strålende dag og vil samtidig si at selv om folk er etablerte, så betyr ikke det at folk har kommet lengre i livet enn deg. Jeg var en etablert person. Var gift, to barn og stort fint hus, men var ikke lykkelig med den jeg var sammen med. Du vil finne lykken når du minst aner det. Mvh Mann Anonymkode: 441e6...bee 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #9 Skrevet 4. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har det likedan. Etter et stygt brudd i desember der jeg ble dumpet pga at han timer etter å ha dumpa meg, skrev «elsker deg vennen og kjæresten min» på facebooken til en annen... Nesten fire år rett i vasken, og hele forholdet drev han på og var utro og satte meg gjennom helt grusomme ting, mye verre enn utroskap. Men nå har jeg det fint! Aldri mer skal noen ødelegge dagene mine. Aldri mer skal noen true meg. Jeg har sett nå at singellivet er bedre, og kommer ikke til å finne meg en ny en. Jeg har hverken overskudd eller tid til annet enn mitt barn og mine sysler. Menn vet at jeg er singel nå, og prøver å få kontakt, men det kunne ikke ha brydd meg mindre. Menn er heretter totalt uinteressante for meg og jeg skal aldri slippe en mann inn i livet mitt igjen. Anonymkode: 0f3df...a55 Synd å la en narsissist ødelegge for andre normale menn... Anonymkode: 5dba8...29d 1
Skogkatten Skrevet 4. februar 2020 #10 Skrevet 4. februar 2020 Rett rundt hjørnet nå er det fire år siden jeg ble singel etter et lengre forhold. Det var et bra forhold med en bra mann, jeg trodde oppriktig at jeg skulle bli gammel med ham, men så bestemte han seg for at han ville ha barn og det er og forblir uaktuelt for meg, så da ble det slutt. Vi skiltes som venner, så ingen dramatikk. Likevel har jeg ikke orket tanken på et nytt forhold igjen. Siden jeg bare har sex i forhold så har det vært fullstendig tørke på den fronten også, og jeg savner det ikke. Det er så deilig å bare ha seg selv å ta hensyn til, sove på tvers av sengen om jeg føler for det, ha full kontroll over fjernkontrollen, bare ha mitt eget rot å tenke på. Og så har jeg uansett nådd en alder hvor jeg ifølge KG-mennene bare kan legge meg ned og dø, så det er nok ikke noe tap for den mannlige delen av befolkningen heller... 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #11 Skrevet 4. februar 2020 48 minutter siden, AnonymBruker said: Synd å la en narsissist ødelegge for andre normale menn... Anonymkode: 5dba8...29d Ødelegger nok mer for henne. Det er sånn fordommer oppstår. Bytt ut "mann" med "utlending" i det innlegget, så ser du hvor ille det er. Anonymkode: 61bb2...15b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #12 Skrevet 4. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Synd å la en narsissist ødelegge for andre normale menn... Anonymkode: 5dba8...29d Synd at det er så mange narsissiter og psykopat menn der ute som ødelegger for de (tydeligvis ganske få) normale mennene. Synes jeg hører at folk sier det er mange normale menn men hvor er disse hen? Anonymkode: 5ea08...052 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #13 Skrevet 4. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synd at det er så mange narsissiter og psykopat menn der ute som ødelegger for de (tydeligvis ganske få) normale mennene. Synes jeg hører at folk sier det er mange normale menn men hvor er disse hen? Anonymkode: 5ea08...052 Det lurer jeg også på. Har tatt meg en pause etter mange fæle relasjoner med psykopatmenn så orker ikke mer. Hadde også et forhold med en vanlig mann, men vi var for ulike til at det kunne gå i lengden. Nå har jeg ikke hatt noe med menn å gjøre på snart 10 måneder og må si det er utrolig deilig. Så godt å få fred til meg selv og ikke være redd for å bli skuffet, såret, avvist, brukt og utnyttet. Nyter det virkelig og vet ikke når jeg orker tanken på å nærme meg en mann igjen. Får se hva som skjer etterhvert, men inntil videre skal jeg ta vare på meg selv og ikke utsette meg for flere drittsekker. Anonymkode: 46d56...738
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #14 Skrevet 4. februar 2020 Er på ingen måte unormalt. Man skal aldri se bort fra at man faller for noen igjen, men det har jo bare gått noen måneder. Det er (hvertfall slik jeg ser det) for kort tid før man bør gå inn i noe annet igjen. I denne tiden er det viktig å ta vare på seg selv, og bare tenke på å nyte livet med det man vil gjøre. Anonymkode: 3ecd0...589
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #15 Skrevet 4. februar 2020 Singellivet kan være flott det! Men ingenting er bedre enn å treffe den rette, og inntil det skjer skal jeg være singel. Gå inn i et forhold bare for å gjøre det skjer aldri i igjen. Reiser, gå turer, se på tv, trene jobbe og gjøre akkurat det man vil? Flott en periode ja, men når det går over flere år blir det også kjedelig Så når man er klar er det bare å date litt av og til, være oppmerksom og se seg rundt og finne den rette partneren. For det er akkurat det mange her inn på KG som skriver i utallige tråder, de tar feil valg. De lar seg lure av menn/kvinner som "tenner" de og bare det! Går alt for tidlig inn i forhold uten å kjenne hverandre, gir sex for tidlig og dermed blir man rundlurt. Dette gjør de gang på gang og ender opp som TS I stedet for å lete etter den rette personen, gi det tid og teste ut en eventuell kjæreste. Det er min taktikk til jeg treffer den rette. Om det ikke skjer? Da har jeg familien og meg selv Anonymkode: 6b093...500 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #16 Skrevet 5. februar 2020 På 3.2.2020 den 23.07, AnonymBruker skrev: Ble slutt med kjæresten for et par med siden. Jeg trodde jeg ikke kunne leve uten han, men jeg ser nå at jeg virkelig nyter livet som singel. Jeg koser meg med jobb og hverdagslige sysler, ordner og styrer i hjemmet. Møter venner av og til, men aller mest vil jeg bare være alene. Har ingen lyst eller ork til å date noen som helst, er fullstendig "avslått der nede". Har det veldig fint og behagelig alene, nesten for fint? Begynner å tenke at jeg kanskje passer best til å bare være uten en mann, men samtidig høres jo det litt kjipt ut i lengden. Ønsker jo gjerne å finne en å dele livet med, men jeg bare har det så fint sånn som det er nå. Føles egentlig litt merkelig, men sånn er det. Har ikke en eneste person i sikte, orker ikke tinder, orker knapt møte venner. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget... Høres dette normalt ut etter et brudd med det man trodde var den rette? Skulle tro jeg ble desperat og dro "på jakt" etter en ny, særlig med tanke på at jeg er 32 år. Nesten alle mine venner er etablerte. Jeg har alltid sett for meg et liv med mann og barn, men nå er jeg jammen ikke sikker lenger. Noen innspill? Anonymkode: ea45c...888 Det har gått hele 2 måneder.............. Hva med å lande i din nye situasjon før du hopper i noe nytt? Det er jo det folk burde gjøre, ikke få seg en ny mann eller pule 10 stykk før man har vært singel i en uke. Anonymkode: b3f8c...d25 1
GrønnNellik68 Skrevet 5. februar 2020 #17 Skrevet 5. februar 2020 På 4.2.2020 den 1.35, Bamseklemmer skrev: Jeg er også singel og nyter det, har også planer om å være det en stund. Jeg har så lyst til å treffe nye folk, om så jeg må reise en del... Værst er egentlig når jeg skal legge meg, da er det jo ingen der som man kan kose og kjenne varmen fra😝 Velkommen i kuldeklubben og i ditt tilfelle ...........ingen dott no😂😂😂👉
Bamseklemmer Skrevet 5. februar 2020 #18 Skrevet 5. februar 2020 4 timer siden, Bente1234 skrev: Velkommen i kuldeklubben og i ditt tilfelle ...........ingen dott no😂😂😂👉 Hehe, jeg fyrer med ved for harde livet, venter på sol og sommer, øver med tungeteknikk på en temperert honningmelon, pusser og gnikker løpet og har masse skyteøvelser, kantklipping rundt flaggstanga osv... Så jeg håper jeg ikke bruker vintersporten min til noe forgjeves😂😂
GrønnNellik68 Skrevet 5. februar 2020 #19 Skrevet 5. februar 2020 😳 Eneste jeg kom på .... glad jeg ikke har flaggstang🤪
Gjest Familytree Skrevet 5. februar 2020 #20 Skrevet 5. februar 2020 (endret) På 4.2.2020 den 15.36, AnonymBruker skrev: For det er akkurat det mange her inn på KG som skriver i utallige tråder, de tar feil valg. De lar seg lure av menn/kvinner som "tenner" de og bare det! Går alt for tidlig inn i forhold uten å kjenne hverandre, gir sex for tidlig og dermed blir man rundlurt. Dette gjør de gang på gang og ender opp som TS Mener du ONS? Endret 5. februar 2020 av Familytree
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå