Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere noen forslag til hva jeg og typen kan finne på i sommer?

Vi har en uke disponibel, og det bør ikke koste så forferdelig mye! (altså, ikke noen tur til Kina)

Han vil helst ikke til utlandet., skandinavia er greit. For meg er det det samme egentlig. Men jeg kommer ikke på noe!

Videoannonse
Annonse
Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Hvis du titter på Norwegian.no så har de mange billige flybilletter til diverse steder i sommer. Hva med en tur til feks København hvis han ikke vil reise for langt vekk?

Ellers kan det være både romantisk og hyggelig å gå fra hytte til hytte på fjellet, hvis dere liker å gå turer.

Gjest reiseglad
Skrevet

Hva med:

* Hytte til hytte i fjellet - men det er best seint på sommeren, i slutten av juli eller i august. Anbefales ikke ved St. hanstider. Da er det vått i bakken. Gå Besseggen, sykle Rallarvegen, kryss Hardangervidda... Overnatt i Turistforeningen sine hytter.

* Sykkeltur Bornholm. Ei venninne av meg har skrytt veldig av det.

* En tur til København eller Stockholm. Stockholm er en flott by. Hvis du vil kan du og ta ferje derfra til Tallin - som også er spennende og evt fly hjem igjen.

* Eller sett dere i bilen (hvis dere har) og ta en biltur i Norge. Overnatt i campinghytter - eller ta med telt hvis dere vil det. Kanskje har dere kjente i andre deler av landet dere kan besøke. Nå vet ikke jeg hvor du bor, men bor du i Oslo, kan du f.eks kjøre nedover Sørlandet. Eller hva med å ta en tur til Vestlandet. Hvis det er en uke dere har til rådighet, vil jeg anbefale å ikke sette kursen altfor langt nord i Nord-Norge, for avstandene er store og det er kjedelig å tilbringe altfor store deler av ferien i bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...