Gjest Nickløs Skrevet 7. juni 2005 #1 Skrevet 7. juni 2005 Noen som kan forklare en enkel måte å få fjernet dette viruset på. Virusprogrammet jeg har har funnet viruset, men kan ikke fjerne det. Ønsker ikke å kjøpe flere virusprogrammer. Finnes det en annen måte?
Serpico Skrevet 7. juni 2005 #3 Skrevet 7. juni 2005 Trojanske hester kan være vriene. Du kan begynne med å lese om de på Symantec.no. Det kan ende opp med at du må formattere harddisk og legge alt inn på nytt. Denne typer hester er noe dritt. :-?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 7. juni 2005 #4 Skrevet 7. juni 2005 Min erfaring med trojanere er at de veldig ofte ikke blir automatisk fjernet av antivirus-programmet, men at man må gjøre det selv. Hvis du går på hjemmesiden til firmaet som har produsert antivirus-programmet ditt, og tar et søk på det eksakte navnet på trojaneren der, så skal du få opp en god veiledning til hvordan du fjerner det.
Gjest Trådstarter her Skrevet 7. juni 2005 #5 Skrevet 7. juni 2005 Lastet ned og kjørte programmet som Cronos foreslo, og programmet sier at det har slettet 11 forekomster av viruset. Har ikke fått sjekket det helt enda, men får tro det er sant eller så får jeg prøve andre måter. Takker for svar!
-Fisken- Skrevet 7. juni 2005 #6 Skrevet 7. juni 2005 Jøss, jammen bra jeg lastet ned det virusprogrammet der, hadde visst et sånt virus jeg også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå