Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært på en strålende date!  Fredag var det. Vi ble enige om å møtes igjen, snakket løst om tirsdag.  Fikk melding på lørdag og vi meldte litt da. Ellers ikke.

Jeg har litt "angst" for å sende melding til en mann.  Jeg må ikke se han i morgen, men det hadde vært hyggelig. Veldig hyggelig. Ellers er jeg redd for at det går "for lang tid" før man får sett hverandre igjen, og siden han ikke er så aktiv på messenger så føler jeg at ting går i stå. Nå burde jeg jo bare slappe helt av, siden det bare har vært en date, men jeg liker lksom litt fortgang i ting. Stresssa dame, sa du? 😜 hehe

Er det innafor av meg å sende melding i dag, sånn type hvordan har dagen vært og sånn  - se om man får i gang en samtale og så evt spørre om morgendagen eller når han kunne tenke seg å treffes igjen?  Eller skal man vente på han?   Jeg  hater denne delen av dating, før ting er mer avklart...  Råd og tips mottas med stor takk :)

Anonymkode: 8def5...a66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha sendt en melding, kan jo være at han er redd for å mase også..

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg hadde sendt en melding, da vet du om han fortsatt er interessert. Om han ikke er det er det greit å finne det ut, ikke pine deg selv i flere dager. Hvem var det som ba ut på date?

Endret av Castor Troy
Skrevet

Det var han som ba ut på date :) og han sa helt klart ja til å treffes igjen, "så fort som mulig"  var hans ord da vi satt å snakket om det.  Kanskje jeg er mer redd for svaret enn det å sende melding. Jeg lar det stå til!  ;)

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var han som ba ut på date :) og han sa helt klart ja til å treffes igjen, "så fort som mulig"  var hans ord da vi satt å snakket om det.  Kanskje jeg er mer redd for svaret enn det å sende melding. Jeg lar det stå til!  ;)

Det er bra. Man må bare være litt tøff i dette datinggamet. Menn pleier å sette pris på det :)

Anonymkode: ad8c1...316

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde jeg følt meg rimelig sikker på å ta kontakt nå 😀

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bra. Man må bare være litt tøff i dette datinggamet. Menn pleier å sette pris på det :)

Anonymkode: ad8c1...316

Ja det er sexy med jenter som tar kontakt. Hvis mannen er sjenert stopper det jo fort opp om jenta sitter å venter 😂

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Hadde ikke nølt med å sende en melding :) Og ikke minst fått visshet om han vil møtes igjen, heller et nei med en gang, enn å vente i flere dager/uker. 

Skrevet

Jeg pleier å være som deg TS...  det er liksom noe skremmende med det å sende melding, men det er bare for egen del at jeg tidligere ble ansett som masete da jeg gjordet det... Den gang tenkte jeg ikke over at om man ikke er så interessert så oppfatter man det som mas selv om det ikke er det. Så, jeg har uansett tatt sjanser. Noen ganger går det bra, andre ganger ikke fullt så bra. Men som Dævendøtte sier, bedre å få svar tidlig enn å sitte å vente. Lykke til da :)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jenter skal være så redde for å være på/masete? 
Alle liker vel oppmerksomhet. 
Har datet i noen år nå. Har aldri tapt på å være den som sender melding først. 

Anonymkode: 39fb6...de7

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde gått rett på sak og skrevet "Hei! Lyst til å møtes i morgen?" og droppet småpratet og analyseringa. 

Anonymkode: 56f67...48d

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 39fb6...de7

Enig

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

vel, jeg har opplevd å tape på det, mang ganger. Eller, det har  hvert fall virket sånn.  Men da tror jeg, som jeg skrev før her, at de nok ikke var så interessert i utgangspunktet?  Sannelig om jeg vet... Det har hvert fall sjelden gått bra de gangene jeg har tatt initiativ og sendt melding og foreslått. Og når det skjer ørten ganger på rad, så blir man litt skeptisk. Og kanskje ts har opplevd noe av det samme, så skjønner at man blir litt reservert.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror jenter har mer å tjene på å være litt tilbakeholdne. Vi har en tendens til å falle raskere og fortere og det kan lett skremme. I tillegg liker menn å jakte. Mitt tips er å la mannen jakte litt, men er du interessert så må du også gi litt for at han skal få bekreftelsen på at du liker han og er interessert. Ettersom dere ikke har hatt daglig kontakt på ditt initiativ så tenker jeg det er greit om du sender han en melding i dag. Da vil du finne ut om han har droppa deg eller fortsatt er interessert, men du vil uansett ikke fremstå som desperat :)

Anonymkode: f6088...9d9

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror jenter har mer å tjene på å være litt tilbakeholdne. Vi har en tendens til å falle raskere og fortere og det kan lett skremme. I tillegg liker menn å jakte. Mitt tips er å la mannen jakte litt, men er du interessert så må du også gi litt for at han skal få bekreftelsen på at du liker han og er interessert. Ettersom dere ikke har hatt daglig kontakt på ditt initiativ så tenker jeg det er greit om du sender han en melding i dag. Da vil du finne ut om han har droppa deg eller fortsatt er interessert, men du vil uansett ikke fremstå som desperat :)

Vær så snill, slutt med disse mytene! Menn driter langt i jakt, dette er selvforsvarmekanismer kvinner har funnet på så de slipper å akseptere at han faktisk ikke var interessert.

Hvis en mann liker deg, så liker han deg. Det har ingenting å si om du tar kontakt først, om du har sex tidlig, eller noen av de andre fjasete reglene som repeteres her. Hvis han mister interessen er det ikke fordi du gjorde noe feil, men fordi han ikke var interessert til å begynne med. Hvis han liker utseende ditt og personligheten din, så liker han deg. Det har ingenting å si om du spiller spillet riktig.

Nesten så jeg lurer på om kvinner tror på slike ting fordi for dem, er menns "teknikk" i sjekkingen enda viktigere enn selve mannen.

Anonymkode: 64a0a...d48

• Liker 4
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær så snill, slutt med disse mytene! Menn driter langt i jakt, dette er selvforsvarmekanismer kvinner har funnet på så de slipper å akseptere at han faktisk ikke var interessert.

Hvis en mann liker deg, så liker han deg. Det har ingenting å si om du tar kontakt først, om du har sex tidlig, eller noen av de andre fjasete reglene som repeteres her. Hvis han mister interessen er det ikke fordi du gjorde noe feil, men fordi han ikke var interessert til å begynne med. Hvis han liker utseende ditt og personligheten din, så liker han deg. Det har ingenting å si om du spiller spillet riktig.

Nesten så jeg lurer på om kvinner tror på slike ting fordi for dem, er menns "teknikk" i sjekkingen enda viktigere enn selve mannen.

Anonymkode: 64a0a...d48

Det er nå min egen erfaring. Ved å ikke ha vært for på, men heller ikke avvisende så har jeg fått de jeg ville ha. Og hvis du leser litt i trådene her om hvor mange jenter som faller fort og hardt, er veldig på, og blir ghostet, så ser du at det lønner seg å holde igjen litt for å gi den andre parten tid til å falle også, før han skremmes bort. Å holde igjen betyr ikke det samme som å spille arrogant og overlegen eller at jenta aldri skal ta kontakt.

• Liker 3
Skrevet

Vel, det ble meldinger mellom oss, på mandag som var. Han hadde en full uke, men muligens noe ledig torsdag. Jeg skrev at jeg får gå å ta meg en kølapp så lenge  🤣 hvorpå han svarer (litt søtt syns jeg) : "jenta mi, hadde det vært mulig hadde jeg manipulert billettsystemet,tro meg!"   Han sier også at han vil treffes, men vil være sammen min. to timer.

Det blir ingen flere meldinger i løpet av uka, så jeg skjønner at torsdagen ikke blir noe av og lager andre planer. Vet han hadde fri lørdag, men hører heller ikke noe da. Jeg ønsker at han skal komme på banen, men siden det ikke skjer så sender jeg melding i kveld. Håper på svar i morgen.  Altså, jeg tenker at her har det bare vært en date. Det er ikke mye. Ting kan endre seg, folk ombestemmer seg (skjer ofte etter min erfaring...) og ja, livet kan komme i veien. Men, siden han var ganske keen på nytt treff, syns jeg det er litt rart at det ikke har vært NOEN form for kommunikasjon siden mandag. Ikke en gang et hei, åssen går det type melding.

Forventer jeg for mye etter bare en date?

Skrevet

Nå er dette kanskje et unntak, men både med exen og nåværende forhold så var det snakk om daglig kontakt fra første hei og frem til forhold 🙈 og det var ganske mye kontakt også! Jeg personlig ville derfor droppet han på bakgrunn i at han ikke er interessert nok. 

Anonymkode: 42f54...8c1

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forventer jeg for mye etter bare en date?

Du har tatt kontakt. Han avfeier deg med halvflørtete, halvveise avvisninger for å ha deg i bakhånd. Selvfølgelig har han tid hvis han vil! Herregud, hvis man virkelig vil treffes og programmet er fullpakket så står man opp en time tidligere for å gå på jobb, dropper en trening eller flytter en avtale hvis man er redd for å miste personen

Dropp han og forvent mer med neste person

Anonymkode: e39c2...68a

• Liker 5
Skrevet

Ble oppfattet som masete her og ... og d slo ikke bra ut. Derfor slutter en med det. Mannfolk har jo skrevet mange ganger at damer som maser er turn off her på kg ... sånn er d i de fleste tilfeller

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...