Mimmii Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Det har skjedd en del uforutsette ting i livet mitt som har gjort at jeg har mottatt økonomisk sosialhjelp i halvannen måned nå. Jeg fikk mitt andre vedtaksbrev for noen dager siden, hvor det også står en utbetalingplan. Pengene har _aldri_ kommet på konto når de skal i følge utbetalingsplanen. Det sto i brevet at jeg skulle få utbetalt til livsopphold den 31.01.20, men det kom ingenting da, og heller ikke i dag. Er det noen andre som har opplevd det? Ikke er det mulig å få tak i saksbehandleren min heller, til tross for at jeg har prøvd sikkert 30 ganger på syv uker. Jeg kan legge til at jeg har oppfylt alle vilkår!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 legg Igjen beskjed på nav.no samt lever serviceklage på manglende oppfølging og utbetaling. Du kan også kontakte fylkesmannen, da pleier det å bli fart i sakene. En ting? Har de riktig kontonr? Anonymkode: 3e2a1...ad1
aazy Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 Da er det nok oppført feil kontonummer e.l. De eneste som kan hjelpe deg er NAV, så du må nok bare fortsette å prøve.
Mimmii Skrevet 3. februar 2020 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2020 (endret) Jeg har oppgitt rett kontonummer. Jeg pleier å få penger på konto, bare en helt annen dato enn hva som står i betalingsplanen.. Det er litt kjipt at det er sånn, for det er umulig å planlegge ting når man ikke vet når pengene kommer inn. Jeg har ringt hovednummeret til nav ufattelig mange ganger de siste ukene, men saksbehandleren ringer meg aldri tilbake. Fikk også nummeret direkte til henne, men hver gang jeg prøver å ringe setter hun meg bare over til sentralbordet. Endret 3. februar 2020 av Mimmii
aazy Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 Overføringstider varierer alt etter banken din og når på dagen kommunen kjører utbetalinger. Kan fort ta en arbeidsdag eller to.
trøndermann38 Skrevet 3. februar 2020 #6 Skrevet 3. februar 2020 opplevde det samme for flere år siden, vanskelig når pengene ikke kommer når de skal, dro ned på nav og klaget der jeg 1
Mimmii Skrevet 3. februar 2020 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2020 13 minutter siden, aazy skrev: Overføringstider varierer alt etter banken din og når på dagen kommunen kjører utbetalinger. Kan fort ta en arbeidsdag eller to. Jo, men det har hendt så mange ganger nå at pengene har kommet 1-2 uker etter de egentlig skulle, i følge utbetalingsplanen.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #8 Skrevet 3. februar 2020 8 minutter siden, Mimmii skrev: Jo, men det har hendt så mange ganger nå at pengene har kommet 1-2 uker etter de egentlig skulle, i følge utbetalingsplanen. Det har skjedd noen ganger her også. Venter utbetaling nå,er helt blakk og trenger mat. Prøvde å purre men fikk svar fra en annen by,så det var festlig. Anonymkode: a0c32...830
Mimmii Skrevet 3. februar 2020 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har skjedd noen ganger her også. Venter utbetaling nå,er helt blakk og trenger mat. Prøvde å purre men fikk svar fra en annen by,så det var festlig. Anonymkode: a0c32...830 Haha herregud. Det er helt håpløst! Gleder meg til å ikke være avhengig av det her lenger.. Når skal du få utbetalt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå