Gjest isse Skrevet 9. september 2002 #1 Del Skrevet 9. september 2002 jeg er pendler, og har dermed fastlegen min i hjemkommunen som jeg jo bare besøker i helger og ferier. Kjenner nesten ikke legen min!! Lurer på om jeg kan bytte fastlege til den kommunen jeg jobber i?? Er deltidsstudent og har dermed studentstatus, hjelper det kanskje?? -usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 9. september 2002 #2 Del Skrevet 9. september 2002 Hei! Du burde snakke med nærmeste trygdekontor. De tar opp fastlege-saker. Skulle tro det kunne la seg gjøre ihverfall ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julienne* Skrevet 9. september 2002 #3 Del Skrevet 9. september 2002 Fastlege kan du velge hvor du vil så lenge de har ledig plass på lista, det er vel lov å bytte tre ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 9. september 2002 #4 Del Skrevet 9. september 2002 Ring fastlegekontoret - tror det er ett nummer for hele landet, men du får snakke med noen i den kommunen du bor. (Har ikke nummeret nå, men hvis du søker på "fastlegeordningen" på Google eller no' sånt finner du det raskt.) Der får du vite hvilke leger som har ledig kapasitet og få tildelt fastlege. Du kan, som en annen også svarte, velge fastlege hvor du vil i landet - og da er det vel mest praktisk å ha en i den kommunen du faktisk bor mesteparten av tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå