AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #21 Skrevet 5. februar 2020 Jeg ville heller valgt litt mindre plass, mer lekekamerater for barna og mindre lån. Anonymkode: e1145...2d9 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #22 Skrevet 5. februar 2020 På 4.2.2020 den 8.22, AnonymBruker skrev: Vi bor i tomannsbolig på ca 120 m2, og trives godt. Vi har nok slått fra oss tanken på enebolig da den økonomiske friheten er viktigere enn de ekstra kvm. Dette er vertikaldelt så vi har egen hage og innkjørsel. Familie på 4. Anonymkode: 7d361...faa 1
Gjest Albbas Skrevet 5. februar 2020 #23 Skrevet 5. februar 2020 Hatt samme dilemma, og har foreløpig bestemt at vi blir boende i rekke.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #24 Skrevet 5. februar 2020 På 4.2.2020 den 12.05, AnonymBruker skrev: vi har selveiende rekkehus som heter rekkehus 😛 Eller, i så fall, vertikaltdelt firemannsbolig. Enebolig i rekke - der må det være en "uboelig" del imellom, garasje eller bod eller mellomgang f.eks. Gode argumenter. 🤣 Anonymkode: 18e10...373 Til den siste der da; jeg ville valgt enebolig fordi jeg liker luft og rom rundt meg. Jeg liker å ha en stor tomt med egen hage. Jeg liker ikke å ha folk tett innpå mtp å sitte ute i gården/hage /terrassen. Jeg liker ikke folk vegg i vegg mtp støy osv. Jeg liker stor gårdsplass med dobbelgarasje og gode parkeringsmuligheter til besøkende. Jeg liker å bestemme egen farge/stil på hus/hage/terrasse. Jeg ønsker mulighet for kjæledyr uten å måtte bekymre meg for så nære naboer. Anonymkode: 521b0...d2f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #25 Skrevet 6. februar 2020 Bor i rekkehus. Loft på 50kvm. Tre soverom, bad, do, stue, kjøkken, TV-stue, bod, kontor og vaskerom. Garasje, Stor platting og helt grei hage. Elsker det. Hadde nylig en lekkasje fra fasaden og ringte bare vaktmesteren og han fikset alt med forsikringsselskapet og det gikk skikkelig fort. Veldig profesjonelt og deilig Anonymkode: 7d8fc...d0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå