Gå til innhold

Hvem av oss er det som er dum?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har datet en fyr en mnd. Vært sammen en del, hvertfall så fort det er mulighet for det, da det er litt avstand mellom oss. Alt har lissom vært fantastisk, han har virket veldig bra på alle måter og han har vist veldig stor interesse. 

Så en dag sa han at han har slettet tinder (der vi møttes) fordi at han ikke vil ødelegge noe med meg hvis han hadde klart å matche med en venninne av meg eller noe. Jeg sa da at, du er jo fortsatt på tinder for vi har match der enda. Da påstår han at han ikke visste hvordan man sletta den, men at han hvertfall hadde sletta appen og ikke brukte det lenger. 

Så siden jeg da har brent meg en del ganger før på uærlige menn, så sjekket jeg en del inne for å se om avstanden endret seg (altså, da bruker han jo appen). Det gjorde den alt ettersom hvor han var. Så da har han altså lyvd til meg om å bruke tinder. Jeg tok opp dette med han, men han sa at han hadde latt tinder få tilgang til posisjonen hans, det var derfor den endret seg. Vel, det går ikke an, men mindre man åpner appen, og hvertfall ikke om han har slettet appen. 

Problemet her var ikke at han brukte tinder, men at han lyvde om at han gjorde det. 

Så matcher han med ei venninne av meg i helga. Jeg sa det til han og han nektet og sa at noen andre brukte hans tinder. Var visst noen venninner som ville ha passordet til tinderen hans fordi de skulle leke Kirsten giftekniv... Men han skrev til henne med en gang de fikk match og han fortalte om hva han hadde gjort i helga og hva han skulle gjøre nå (som jeg vet stemmer). Skrev akkurat på slik dialekt og brukte samme emojier som han gjør, så er ikke akkurat i tvil om at det er han..

Men han klandrer meg for å ødelegge mellom oss nå fordi jeg er så mistenksom og usikker på han. Han mener jeg prøver å finne feil på han og ta han på ting. Det stemmer ikke. Er kun dette med tinder jeg har tatt opp, og da fordi han lyvde om det. 

Hvem er dum her? Ødelegger jeg? Skulle jeg ikke sagt noe når jeg merket han lyvde? 

Anonymkode: 38ad1...ff6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er som menn flest, juger til de er grønne selv om de er tatt med buksa nede. Altså han er dum, ville droppet han.

Anonymkode: 7b9ef...e19

• Liker 13
Skrevet

Han lurer deg. Dårlige unnskyldninger. Venninner som skal leke kirsten giftekniv?? Så bruker han hersketeknikker ved å si at du er mistenksom og ødelegger. 
Kom deg unna han! Kommer ikke til å komme noe godt ut av det forholdet der.. Spar deg selv for skuffelse og svik framover. 

Anonymkode: 464f1...581

• Liker 12
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Selvfølgelig er det han som er dum og skal få deg til å virke enda dummer, ved at du skal tro på han. Nei dropp fyren tvert.

Skrevet

Så dere mener også at jeg kan påstå han lyver ang tinder? 

Men at noen går fra å være så interessert både med handlinger og ord til så kald over natta er ganske sjokkerende synes jeg. Bare over at jeg spurte hvorfor han lyvde om å bruke tinder. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men han klandrer meg for å ødelegge mellom oss nå fordi jeg er så mistenksom og usikker på han. Han mener jeg prøver å finne feil på han og ta han på ting. Det stemmer ikke. Er kun dette med tinder jeg har tatt opp, og da fordi han lyvde om det. 

Hvem er dum her? Ødelegger jeg? Skulle jeg ikke sagt noe når jeg merket han lyvde? 

Selvfølgelig er det han som er dum ja, hvis han ikke lar deg sjekke han, er han mest sannsynlig ikke glad i deg.

Hadde du vært kjæresten min kunne du godt ha fått sett GPS-trackingen min på google i ny og ned, bare for å gitt deg tillit. Da hadde også du slappet bedre av etterhvert og vi har fått et bedre forhold. Disse mennene som ikke tør vise dette er ikke noe å ta vare på, og de ødelegger for seg selv pga usikkerheten til sin kjæreste dette medfølger...

Tillitt gir den deiligste sexen vettu🙄🤣

• Liker 2
Skrevet

Åpenbart han som er den dumme. Han jakter på andre damer og legger skylden over på deg.

Men sånn til info om Tinder - man beholder de samme matchene om man sletter appen. Jeg gikk inn på Tinder for å skjule profilen min før jeg slettet appen helt, og da fikk jeg også opp en melding om at mine tidligere matcher ville fortsatt være der om jeg kom tilbake (gitt at ingen av dem sletter meg).

Men ja, han fyren din høres ikke ut som noen man kan stole på.

• Liker 1
Skrevet

Men hva er greia med å legge skylda over på meg? 

Skrevet

Dump

Anonymkode: 3088a...6ee

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Har datet en fyr en mnd. Vært sammen en del, hvertfall så fort det er mulighet for det, da det er litt avstand mellom oss. Alt har lissom vært fantastisk, han har virket veldig bra på alle måter og han har vist veldig stor interesse. 

Så en dag sa han at han har slettet tinder (der vi møttes) fordi at han ikke vil ødelegge noe med meg hvis han hadde klart å matche med en venninne av meg eller noe. Jeg sa da at, du er jo fortsatt på tinder for vi har match der enda. Da påstår han at han ikke visste hvordan man sletta den, men at han hvertfall hadde sletta appen og ikke brukte det lenger. 

Så siden jeg da har brent meg en del ganger før på uærlige menn, så sjekket jeg en del inne for å se om avstanden endret seg (altså, da bruker han jo appen). Det gjorde den alt ettersom hvor han var. Så da har han altså lyvd til meg om å bruke tinder. Jeg tok opp dette med han, men han sa at han hadde latt tinder få tilgang til posisjonen hans, det var derfor den endret seg. Vel, det går ikke an, men mindre man åpner appen, og hvertfall ikke om han har slettet appen. 

Problemet her var ikke at han brukte tinder, men at han lyvde om at han gjorde det. 

Så matcher han med ei venninne av meg i helga. Jeg sa det til han og han nektet og sa at noen andre brukte hans tinder. Var visst noen venninner som ville ha passordet til tinderen hans fordi de skulle leke Kirsten giftekniv... Men han skrev til henne med en gang de fikk match og han fortalte om hva han hadde gjort i helga og hva han skulle gjøre nå (som jeg vet stemmer). Skrev akkurat på slik dialekt og brukte samme emojier som han gjør, så er ikke akkurat i tvil om at det er han..

Poenget er at du ikke skal høre hva folk sier. Du skal lese mellom linjene hva deres handlinger forteller deg.
Alle kan si det ene eller andre. Noen ganger for å manipulere en situasjon til fordel for deres egne baktanker. 

Folk som er kognitivt iNtuitive tolker betydningen gjennom det som skjer, ikke det som blir sagt på autopilot. Det høres ikke ut som du er av den typen, derfor må du gjøre deg mer bevist på det. 

Forstår at du føler deg fornærmet ved at han løy til deg. Men hvis du tolker alt ord for ord på autopilot så blir du løyet til hver dag. Ikke bare av mannfolk, men på tv\radio, politikere you name it. Sannheten ligger mellom linjene, som ofte i handlingene. 

Den rette måten å takle det på blir å si at du ikke har noe behov for å vite hva han gjør med sin Tinder. Da lar du han ikke bruke det som en måte å manipulere deg på. Det er den intelligente måten å forholde seg til situasjonen på. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han lurer deg. Dårlige unnskyldninger. Venninner som skal leke kirsten giftekniv?? Så bruker han hersketeknikker ved å si at du er mistenksom og ødelegger. 
Kom deg unna han! Kommer ikke til å komme noe godt ut av det forholdet der.. Spar deg selv for skuffelse og svik framover. 

Anonymkode: 464f1...581

DETTE

Anonymkode: 1ca87...0b5

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i all verden lurer du på hvem som er «dum»? Han lyver så det renner av han, gjentatte ganger - LØP! NÅ!

Anonymkode: 62e2c...aea

Skrevet

Han lyver så det holder. Han der har ikke tenkt å bli værende, han holder deg på gress. Kom deg vekk.

Du trenger ikke gi han noen mer grunn heller, bare si at han rett og slett ikke har de verdiene du ønsker av en mann.

Du fortjener bedre!❤️

Anonymkode: c548e...218

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...