Gå til innhold

Hvordan ta ut coop utbytte?


JDT

Anbefalte innlegg

Hei

Når jeg ser på appen, og på fordelsregnskap, så står det 740kr for 2018 og 753kr for 2019.

Betyr det at jeg ikke hsr tatt ut de pengene? Og hvordan kan jeg ta dem ut? Ev er det mulig å bare bruke det når jeg handler hos dem neste gang  uten å måtte føre pengene til konto førsteller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir vel automatisk overført til kontoen kortet er tilknyttet. 

Anonymkode: 6e96a...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det blir vel automatisk overført til kontoen kortet er tilknyttet. 

Anonymkode: 6e96a...87f

Nei! Man må logge seg inn på "Min side" med bank-id og overføre pengene selv. 

Anonymkode: 0229d...cf0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke automatisk satt over. Du kan enten dra til din coop butikk å ta ut pengene, eller du kan logge inn på dine sider og føre over til kontoen din:) for å føre over må du velge «uttak». 

Anonymkode: a8151...383

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man kan dra til cooo butikk å ta ut pengene? Hvordan, skal jeg bare vise dem appen at jeg har pengene på konto?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan det her jeg bor ihvertfall, jeg jobbet i coop selv i 9 år frem til desember ifjor. Da må du ha med godkjent legitimasjon og vise medlemsnummer, medlemsnummer vises på appen din :) du kan også få coop butikken til å sette det på konto. Var i coop mega jeg jobbet, vet ikke hvilken praksis andre coop butikker har. Men er ganske enkelt å logge inn på coop sine sider også :)

Anonymkode: a8151...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, JDT skrev:

Så man kan dra til cooo butikk å ta ut pengene? Hvordan, skal jeg bare vise dem appen at jeg har pengene på konto?

Er du helt hjelpeløs? Hvorfor ikke gå inn på coop sine nettsider og lese selv. Der får du svar på alt du lurer på.

Anonymkode: 0229d...cf0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da logget meg inn på minside hos coop, og 2 minutter senere hadde jeg overført nesten 1600,- til min vanlige brukskonto.

Da bør det holde for de neste 10-14 dagene for habdling av mat :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop.no/minside

Du bruker bank ID for å logge inn og overføre. Eller gå i Coop butikker å få det ut i cash.

Anonymkode: 61cf4...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke, sjekket appen og så at i 2018 hadde jeg 400kr i bonus, og 2019 hadde jeg 380, men når jeg logget inn for å overføre, var det bare 351kr tilgjengelig. Hva betyr det? Har ikke tatt ut bonus før. 

Anonymkode: 56f90...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...