Gå til innhold

Bare negative nyheter:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så lei spionasje-problematikken. Jeg vet at det er seriøst men det har kommet sånn bang. Dette må ha foregått i mange år. Rart man ikke har funnet ut av at enkelte spionerer før nå i såfall? Eller jeg vet at dette har holdt på i mange år (Treholt er jo et eksempel) men nå er avisene fylt med dette hele tiden. Når tar dette slutt? Måtte bare få ut frustrasjonen. Og lenger ned på avis-siden: nå er det et coronavirus, en ble knivdrept i helgen igjen. Og stor økning av party-dop. Nei ville tenkt meg om før en fikk unger i disse dager. 

Anonymkode: 4bf3b...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bare tenker, vil man at Norge skal være sånn? Skjønner at man må være obs når det gjelder spionasje men hvor mange ganger skal man lese og høre om det? Kunne ikke mediene hatt et avbrekk med en gladnyhet også? Det skjer vel ikke så nye gledelig men i mitt liv syns jeg det skjer mye gledelig så jeg kan ikke skjønne at det ikke skjer i resten av verden også? 
 

Og hvor mange mennesker skal bli drept på en lørdag mens folk lokker med festligheter? Herregud, det står jo nesten om det hver lørdag, at en er drept. De fleste har ikke tungt for det, vi får det med oss. 
 

Omg. :rolleyes:

Anonymkode: 4bf3b...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare tenker, vil man at Norge skal være sånn? Skjønner at man må være obs når det gjelder spionasje men hvor mange ganger skal man lese og høre om det? Kunne ikke mediene hatt et avbrekk med en gladnyhet også? Det skjer vel ikke så nye gledelig men i mitt liv syns jeg det skjer mye gledelig så jeg kan ikke skjønne at det ikke skjer i resten av verden også? 
 

Og hvor mange mennesker skal bli drept på en lørdag mens folk lokker med festligheter? Herregud, det står jo nesten om det hver lørdag, at en er drept. De fleste har ikke tungt for det, vi får det med oss. 
 

Omg. :rolleyes:

Anonymkode: 4bf3b...1cc

what are you talking about

Anonymkode: a6a29...9f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...