AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Jeg har datet en type i noen uker nå, og jeg trives veldig godt sammen med han. Til tross for det så føler jeg kanskje at jeg ikke har blitt så godt kjent med han som jeg skulle ønske. Det går veldig mye i ren avslapning foran tv-en hjemme hos enten meg eller han, og det begynner å bli litt ensformig. Føler det er på tide at vi møtes i en annen setting eller eventuelt går ut og finner på noe sammen, men jeg vet ikke helt hva det skulle vært. Det må være noe som er litt avslappet tenker jeg, og hvor jeg kanskje får sett og opplevd han i en annen setting.. En finere middag tror jeg ikke er helt ideelt - for det blir fort litt stivt, men noe annet som er litt mer avslappende kunne vært noe.. Noen som har noen ideer til hva man kan finne på sammen, hvor man kan bli bedre kjent og ha det gøy i en avslappet atmosfære. Anonymkode: 1cf71...e06
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Besøksgård, tur i marka med thermos og niste, cafe og brettspill, bowling, biljard, plukke søppel på stranden, spa, escape room, museum, konsert, karaoke Anonymkode: ab08e...ff0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå