Gå til innhold

Nysingel på tinder, helt utrolig.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nysingel kar her. 

Er det flere som har vært forhåndsdømmende, men virkelig fått denne forhåndsdømmingen slengt i trynet? 
Jeg opprettet tinder for 4 dager siden, matchet med ganske mange (sveipa som en gal) også var det ei dame der som altså er så utrolig bra at jeg nesten ikke tror det er sant. (har vært i forhold i 10 år, derav ingen tinder før nå).

Alle andre matcher ble lagt til side og jeg har kun fokus på henne. Skal det virkelig gå så kjapt å finne noen man kan få så god kjemi med? 

Vet virkelig ikke hvorfor jeg skriver dette innlegget 😂 Jeg er bare fryktelig overrasket og takknemlig ovenfor appen. fy faen.

Anonymkode: c9311...302

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh.

Anonymkode: dffdb...d2b

Skrevet

Det kan ofte virke som det går så kjapt. Men veldig ofte kan det være kjemi på tekst, og ikke i virkeligheten. Men det vet du jo egentlig ikke før du har møtt henne face to face! Be henne ut på date, så finner du kjapt ut av det 😊 lykke til! 

• Liker 9
Skrevet

Har du sett henne i virkeligheten? 

Ikke alltid bildene stemmer med realiteten...  ;)

• Liker 3
Skrevet

Kanskje vente med lovprisingen til du faktisk har møtt henne.😉 Det er gjerne 4-5som virker superlovende, men som utgår etter første eller 5 møte. Eller etter et halvt år. men noen ganger er man superheldig også, så det kan jo hende at det klaffer for dere.

Anonymkode: e3dfe...a59

• Liker 6
Skrevet

Møt henne da! Kan hende det er full klaff. Er selv gift med en jeg møtte på tinder, så er ikke umulig. 

Men han var ikke eneste jeg møtte. Var på titslls date før han. Ikke alltid det er like god kjemi når man møtes som på chat og andre veien 

• Liker 4
Skrevet

Straks får du en link til en side i polen hvor du må betale eller logge inn for å chatte videre eller åpne bilder, så sitter du stuck med virus og svindelgjeld. 

"Hot girls in your area wants to f*ck" , alltid too good to be true! 

Men lykke til med datingen:) 

Anonymkode: fe386...301

• Liker 2
Skrevet

Møt henne! Jeg traff kjæresten min på Tinder, utrolig god match 😊

Anonymkode: d3fed...42a

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Straks får du en link til en side i polen hvor du må betale eller logge inn for å chatte videre eller åpne bilder, så sitter du stuck med virus og svindelgjeld. 

"Hot girls in your area wants to f*ck" , alltid too good to be true! 

Men lykke til med datingen:) 

Anonymkode: fe386...301

De der heite bertene er også veldig pågående. Husker jeg la merke til dem i Oslo, og så dro på juleferie til de gamle på sørlandet. Jammen hadde de ikke fulgt etter, var jo i nabolaget mitt der og!

• Liker 1
Skrevet

Du kan selvsagt ha sånn flaks at hun også var helt ny, og satser på deg, uten å bare fortsette sveipinga. Men det kan også hende du blir realitetsorientert ganske fort 😁  Jeg matchet med flere klart interessante damer de første dagene, men var ikke helt klar for dating. Etterhvert så blir man nummen av hele Tinder, så de første dagene kan være avgjørende. 

Lykke til, og oppdater gjerne! 

Anonymkode: 6e718...424

• Liker 2
Skrevet

Har du møtt henne i virkeligheten? 

Jeg har hatt tinder tidligere og ble overrasket de gangene jeg møtte noen, over hvor anderledes de så ut i virkeligheten. 

Anonymkode: 907f4...ce0

• Liker 1
Skrevet

Allså, etter 10 år med kjøttkaker i brunsaus er det fryktelig godt med kylling salat. 

Ville roa litt ned til du møter henner, er ikke sikkert ho er like interessert. 

Anonymkode: d438c...61c

• Liker 3
Skrevet

Håper hun ikke bruker filter så du får sjokk i virkeligheten når du møter henne.

Anonymkode: 8be6b...a26

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Jeg er som sagt helt ny på tinder og det er så lenge siden jeg har datet noen andre, så er jo veldig spent. 
Angående det siste svaret; Hun er vakker både med og uten filter, så ikke noe problem der 🙂 Vi prata på tlf til langt på natt i går og kjemien var upåklagelig. 

Vi skal møtes ei helg i løpet av februar, så jeg vil komme med ei oppdatering her 😄

• Liker 3
Skrevet

Det er frekt mot de andre matchene dine. Typisk mann...

Anonymkode: f47ae...ca5

• Liker 1
Skrevet

Samme skjedde meg, men interessen dalte etter en måned eller to. Skal mye til før det blir en klaff på sikt.

Anonymkode: 678c5...275

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar. Jeg er som sagt helt ny på tinder og det er så lenge siden jeg har datet noen andre, så er jo veldig spent. 
Angående det siste svaret; Hun er vakker både med og uten filter, så ikke noe problem der 🙂 Vi prata på tlf til langt på natt i går og kjemien var upåklagelig. 

Vi skal møtes ei helg i løpet av februar, så jeg vil komme med ei oppdatering her 😄

Høres bra ut! 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme skjedde meg, men interessen dalte etter en måned eller to. Skal mye til før det blir en klaff på sikt.

Traff han veldig fort, snakket i timesvis i telefon, alt virket bra. Sitter her med hjertesorg nå....så mitt råd er å ikke investere altfor mye følelser i starten. Vi nysingle blir lett brent. 

• Liker 2
Skrevet

Det at hun i det hele tatt bruker filter er forkastelig. Dårlig smak..

Anonymkode: f47ae...ca5

Skrevet

Det er helt klart mulig, ja 😃 Jeg møtte min nåværende kone på Tinder for 4 år siden, og da hadde jeg hatt profil der i under en mnd! Snakket vel med et par-tre stykker der før jeg traff henne, og hadde kaffedate med to av de.

Lykke til 😍

Anonymkode: 90743...df3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...