Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste hadde også et uhell en gang. Vi hadde bare datet i 3 mnd, da han ble kjempe syk. Så syk at han ikke turte å dra hjem, så han ble hos meg i noen dager ekstra. Da jeg kom hjem fra jobb den ene dagen så var sengen rensket, overmadrassen lå i badekaret, og sengeklærne hang til tørk. Han hadde fått diare i sengen.. Han var super flau, og stresset da han fortalte meg om uhellet, og alt han hadde gjort for å vaske etter seg. Jeg var helt rolig, sa shit happends, og bare sa at det var bra han vasket alt med en gang. Fant en ny madrass og fikk på nytt senge sett. han snakker om hvor utrolig forferdelig han hadde det mens han ventet på at jeg skulle komme hjem. Og hvor lettet han var da jeg ikke lagde en big deal ut av det. 

Typen din er sikert bare flau, men bare ignorer det og oppfør deg som vanlig, så blir sikert han snart vanlig også 🙂

Anonymkode: 8e4ba...b5d

• Liker 1
Skrevet

Jeg var i utlandet og besøket min mann som jeg nå har vært gift med i 2 år, jeg hadde utrolig vondt i magen og slet med diaré, måtte seriøst på toalettet hver 10 min!!! Så reiste jeg meg opp og mistet kontroll, han visste ikke hva som skjedde men jeg lo og sa jeg dreit på meg nå 😂😂😂 det skjedde 4 ganger, så sa han til meg best du sover på toalettet i natt! Det spørs hvor komfortable dere er med hverandre også, at derfor han er blitt så flau av det, men jo det hjelper prøv å vær litt morsom, løsne situasjonen litt ❤️❤️❤️

Anonymkode: eb3aa...71e

• Liker 1
Skrevet

Er vel slik som skjer...

Hvem har ikke sluppet en fis for så å måtte akutt løpe en tur på do?
Hvem har ikke våknet av at man tisser på seg etter å ha drømt om 10 ulike doer?

Kjempeubehagelig, men det kan skje uavhengig alder.

Anonymkode: 3a555...19b

• Liker 1
Skrevet

Sengevæting kommer som oftest av en traumatisk oppvekst. Så at han gråter etter en slik hendelse er ikke rart. Har det skjedd ham noe i det siste som kan ha skapt uro og utrygghet? 

Anonymkode: 72ce9...553

• Liker 2
Skrevet

I fjor tisse jeg på meg, klarte ikke å knipe igjen heller, så tisset var i gangen og på badet, samt alt av klær var ned tisset. 

Også i fjor, så slapp jeg en liten fjert da jrg lå i sengen. Lite viste jeg at det ikke var en fjert, men diaré. Så da dreit jeg ut senga også. 

Jeg er 27 år, ikke har jeg hatt eller har jeg noen problemer med verken blære eller tarm. 

Shit happens, det er kjipt, men herregud, det kan skje den beste. 

Anonymkode: 9f4c3...594

Skrevet

Kjæresten til broren min tisset i sengen 🙈 hun drå til legen og fant ut at hun hadde dårlig blære 🤫

Anonymkode: e2630...a7a

Skrevet

For å svare på flere av spørsmåla over : vi har vært sammen i 5 år. 
- du som skriver at det ikke var ett uhell siden han gjorde det til han var 11, han fikk jo medisiner av legen som barn, så vokste han det fra seg, så jo det er jo ett uhell nå når det skjer en gang etter så mange år. 
- fikk snakket sammen i går kveld, han sa han var flau og at han var redd for at det hadde kommet tilbake, sa at han ikke trengte å være flau, og at det mest sannsynlig var ett engangstilfelle. Sa også at om det skjer igjen så gjør det ingenting, jeg elsker han like høyt. Så fikk snakket sammen. I natt gikk det helt fint selvom han nesten ikke ville sove fordi han var redd det skulle skje igjen. Men det gikk fint, ingenting skjedde. Takk for alle svar, og tips. Ts

Anonymkode: f745e...907

• Liker 4
Skrevet

Godt å høre at dere fikk snakket sammen. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å svare på flere av spørsmåla over : vi har vært sammen i 5 år. 
- du som skriver at det ikke var ett uhell siden han gjorde det til han var 11, han fikk jo medisiner av legen som barn, så vokste han det fra seg, så jo det er jo ett uhell nå når det skjer en gang etter så mange år. 
- fikk snakket sammen i går kveld, han sa han var flau og at han var redd for at det hadde kommet tilbake, sa at han ikke trengte å være flau, og at det mest sannsynlig var ett engangstilfelle. Sa også at om det skjer igjen så gjør det ingenting, jeg elsker han like høyt. Så fikk snakket sammen. I natt gikk det helt fint selvom han nesten ikke ville sove fordi han var redd det skulle skje igjen. Men det gikk fint, ingenting skjedde. Takk for alle svar, og tips. Ts

Så bra. Veldig fint at dere fikk snakket sammen. Høres ut som om du gjorde en god jobb med å betrygge ham. Sannsynligvis vil dette (at dere fikk snakket sammen om en vanskelig hendelse) føre til at forholdet deres blir enda sterkere og at dere blir enda tryggere på hverandre, så dersom noe lignende skulle skje igjen vet han at han kan stole på deg så da reagerer han kanskje ikke fullt så voldsomt som det han gjorde denne gangen. Krysser fingrene for dere og for at dette bare var en enkelthendelse. 

Anonymkode: 68c56...748

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Våknet natt til i dag av at typen på 24 ligger å gråter og får til slutt ut av han hvorfor, og det viste seg at han hadde tisset i sengen. Han var like sjokka som meg. Han gråt masse og var kjempe flau, jeg prøvde å trøste og si at det går fint, og vi skiftet på senga. Ingen alkohol eller noe sånt. Kjøpte ny seng i fjor så jeg kjøpte med beskyttelse madrass osv med tanke på at hunden fint hopper opp i senga etter en tur ute i regnet om døra ikke er lukket så gikk fint med sengen heldigvis. Men han har vært helt rar i hele dag og snakker nesten ikke med meg? Hva kan jeg gjøre? Og er dette normalt?  Noen erfaringer? Han tissa i sengen til han var 11 men aldri etter,Aner ikke hva jeg skal si/ gjøre.

Å tisse med et uhell er en ting, men å sitte i senga å gråte?! Er han 4 år?? Sorry men dette hørtes ikke ut som en mann, Ts!

Anonymkode: 184f5...213

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å tisse med et uhell er en ting, men å sitte i senga å gråte?! Er han 4 år?? Sorry men dette hørtes ikke ut som en mann, Ts!

Og du høres ikke ut som et veldig sympatisk menneske heller... og veldig gammeldags med at menn ikke skal kunne gråte? Er nå glad det er meg han er sammen med og ikke deg, for den holdningen der er ikke mye bra. Hilsen Ts ;)

• Liker 5
Skrevet

Jeg holdt på med en fyr en gang, som tisset på seg flere ganger når han sov hos meg. Han var dog full, men han gikk vel på steroider også den gangen (10-12 år siden). Han var veldig åpen om det, og sa at han trodde det var pga steroidene. Men ja, vanlig er det nok ikke.. Hvis det gjentar seg, burde han nok gå til legen. Jeg har også opplevd å våkne opp av at jeg har skvetta, men har aldri fullt ut tisset meg ut.

Anonymkode: f552e...c68

Skrevet
På 2.2.2020 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg bør le akk nå når han nesten ikke snakker med meg, men godt tips altså. Problemet her er jo at jeg ikke kan lyve fordi han vet jeg ikke har tisset på meg siden jeg var 5 år, for det Spurte han om en gang når jeg hadde gjort det sist

Dvs han har gjort det flere gsnger før og ville høre om du hadde gjort det.

Anonymkode: a02e4...056

Skrevet

det er nok ikke det at han tisset i senga, men det at du var tilstedte slik at du oppdaget det som var ille for han.
det er jo ikke en drømmesituasjon å tisse seg ut slik.

jeg tisset meg ut en gang jeg var 16 hos kjæresten min. hadde da uvi,.. jeg vet ikke hvordan, men klarte å få tørket opp madrassen uten at han våknet,..

senere i mer voksen alder har jeg både skvettet og bajset på meg i våken tilstand i senga, da jeg hadde skikkelig rennarev 14 dager i strekk og fikk spysjuka i tillegg. skvetta ut når jeg spydde,..urk,..

søstera mi dreit ut en madrass så mye da hun gikk på ungdomsskolen at mora mi måtte brenne den,..

gubben dreit seg ut før han rakk å springe på do fordi han spiste mandariner som hadde vært frosne og tint opp igjen,..flere ganger kanskje
og han fikk så vondt i magen en gang vi var på besøk hos min tante at han ikke turte bruke doen der, men gikk på tur i boligfeltet (dette i en liten by) og dreit i en hekk (mørketid nordpå heldigvis)

så å tisse seg ut om natta når man sover kan skje den beste,...det er langt værre ting han kunne ha gjort- og han har ikke krepert enda, så det kan fremdeles skje;)

Anonymkode: 060ed...80c

Annonse
Skrevet
På 3.2.2020 den 17.18, AnonymBruker skrev:

Wow, så i dine forhold må personen altså være helt perfekt? For tenk å vise følelser da! Å hvis man får flashback fra vonde barndomsminner så er det rett ut døra sant? Du høres jo ut som en skikkelig koselig partner. 

Anonymkode: a667a...a05

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...