Gå til innhold

Deppa for tiden!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er så lei meg og trist her. Ser ikke helt hvordan jeg skal få dagene til å gå. 

Har fått en skadde som gjør at jeg ikke kan gå på en god stund. 

Hvordan finne motivasjon? 

Anonymkode: 8e19a...ec4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov å være litt lei seg når man har fått en skade! ❤️

Du må prøve å tenke ut aktiviteter du synes er greie som du kan gjøre sittende. Jeg var i liknende situasjon og da gjorde jeg masse forskjellige ting som å trene (mest overkroppen og det jeg kunne i underkroppen), tegne, lese bøker, se serier, drive med håndarbeid (lærte meg å strikke sokker), høre på podcast osv. Spilte også litt PC-spill, noen av de var på nettet og det var jo litt sosialt også.

Bruker du krykker? Rullestol? Du kan kanskje ta deg en tur ut selv om du ikke kan gå?

Anonymkode: 16179...5c6

• Liker 1
Skrevet

Går du til noen behandling for skaden? Hvis ikke så anbefaler jeg deg å oppsøke fysioterapeut eller psykomotorisk fysioterapeut, de snakker og behandler. Mye gode motiverende samtaler de kan bidra med😊 Lykke til og god bedring!

Anonymkode: ecf6e...b6a

• Liker 1
Skrevet

Går med krykker,  men bor uideelt så blir ikke så mye ut nå i vinteren. Så 24/7 hjemme. Har fått øvelser som jeg skal gjøre. Prøver ikke å miste motet helt, men det svinger. Ser mye serier her.

En annen sorg er å se hvor lite han jeg datet/dater bryr seg. Så blir enda en ting. Så mye trist og gråter. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Går med krykker,  men bor uideelt så blir ikke så mye ut nå i vinteren. Så 24/7 hjemme. Har fått øvelser som jeg skal gjøre. Prøver ikke å miste motet helt, men det svinger. Ser mye serier her.

En annen sorg er å se hvor lite han jeg datet/dater bryr seg. Så blir enda en ting. Så mye trist og gråter. 

Ja skjønner at det er kjipt å bare glo i husets fire vegger.... Er kjæresten din lite følsom for at du er lei deg?! 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja skjønner at det er kjipt å bare glo i husets fire vegger.... Er kjæresten din lite følsom for at du er lei deg?! 

Jeg som skrev dette. Kommer meg lite ut selv pga sykdom. Hadde det vært lettere å få støtte fra ei venninne/venn?! Ett annet tips er å skrive ned hva du kan gjøre med situasjonen selv, be noen hjem til deg, finne en ny liten hobby, be en venninne med førekort hente deg for en liten cafetur?! Man glemmer gjerne fort hva man faktisk kan når man fokuserer mye på det man ikke kan. 

• Liker 1
Skrevet

Les bøker

les dikt

skriv dagbok

Les høyt fra morsomme tråder på KG.

Anonymkode: da354...713

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som skrev dette. Kommer meg lite ut selv pga sykdom. Hadde det vært lettere å få støtte fra ei venninne/venn?! Ett annet tips er å skrive ned hva du kan gjøre med situasjonen selv, be noen hjem til deg, finne en ny liten hobby, be en venninne med førekort hente deg for en liten cafetur?! Man glemmer gjerne fort hva man faktisk kan når man fokuserer mye på det man ikke kan. 

Takker for tips. Har litt å jobbe med optimismen. Så håper det kan komme seg.

Vet ikke hva som skjer med han. Har bare følelsen av at ting ikke er så spennende med meg nå når jeg ikke kan ting.

Gjest Familytree
Skrevet

Ny hobby!!!❤😍

Jeg tror dette er tiden for deg å ta en pause fra livet ditt og vie deg til å gjøre ting du ikke gjorde før som å lese en bok, se på en serie som du ikke kunne se, noe du vil gjøre.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takker for tips. Har litt å jobbe med optimismen. Så håper det kan komme seg.

Vet ikke hva som skjer med han. Har bare følelsen av at ting ikke er så spennende med meg nå når jeg ikke kan ting.

Ja skjønner hva du mener, det er jo sånn man gjerne kjenner også når man har begrensinger selv -da blir man veldig var på hva andre tenker og føler om deg. Kunne du spurt han da eller forklart han hvordan du opplever det?! 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja skjønner hva du mener, det er jo sånn man gjerne kjenner også når man har begrensinger selv -da blir man veldig var på hva andre tenker og føler om deg. Kunne du spurt han da eller forklart han hvordan du opplever det?! 

Det er sant. 

Ikke hørt en lyd fra han siden torsdag. Så føler ikke så stor interesse. Får se hva som skjer. 

Skrevet
På 3.2.2020 den 15.19, AnonymBruker skrev:

Det er sant. 

Ikke hørt en lyd fra han siden torsdag. Så føler ikke så stor interesse. Får se hva som skjer. 

Fortsatt ikke en lyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...