Gå til innhold

Ta praten eller fortsette i samme bane?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har truffet en fyr i omlag 4-5 mnd. Vi snakker om det meste, men føler begge holder tilbake praten om hva vi er. Han er fortsatt aktiv på tinder, men tror ikke han har truffet noen derfra. Når  vi er sammen blir det som oftes til at vi ser filmer, lager mat, drar ut osv. Vi bor et stykke fra hverandre, men ses ganske ofte. Vi har hatt sex opptil flere ganger. I starten hadde jeg noen følelser for gutten og ble betatt, men med tanke på at vi er dårlige på å snakke om føleser så stoppet jeg opp med tanken at det kunne bli oss. Mye av grunnen til at jeg ikke tar det opp tror jeg er at jeg er redd for å miste det vi allerede har. Jeg trives godt i hans selskap og vil ikke miste han som en venn. Hva synes dere jeg bør gjøre? Ta praten eller fortsette i samme bane?:-) Vi er 27 år begge to. 

Anonymkode: 7ca49...cab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvls han fortsatt er aktiv på tinder hadde jeg tatt det som et tydelig tegn på at dere ikke er eller kommer til å bli noe seriøst. Han er jo fortsatt åpen for andre! 

Ta praten og se hva han sier. 

Du er 27 år og burde tatt denne praten for 2,5 måned siden,  ikke kaste bort tiden på å "ta det som det kommer" og risikere å gå glipp av seriøse menn fordi du puler på en useriøs

Anonymkode: 546df...98e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...