AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 hvordan syntes dere stillnoct er å sove på? har nå vert 24 timer våken og fått utskrevet dette. Anonymkode: 6e24b...980
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #2 Skrevet 2. februar 2020 Deilig. Eneste som funker for meg. Anonymkode: 9a637...a33
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #3 Skrevet 2. februar 2020 Tok Stilnoct 10mg og sov i 12 timer strekk. Fikk kjempe elveblest som bivirkning og følte meg en smule «fyllesyk» i et par døgn etterpå.😬😅 Anonymkode: 93574...2b6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #4 Skrevet 2. februar 2020 Stilnoct er det eneste som fungerer for meg de få periodene jeg virkelig sliter med søvnen. Men jeg anbefaler at du virkelig legger deg for å sove, og mentalt liksom skal sove. Jeg har fått de rareste hallusinasjonene på dem de gangene jeg ikke har fått til å sovne (grunnet andre ting, som familiemedlemmer som har bråket eller snakket til meg når jeg skal sove). En gang vokste det sukkerspinn opp langs hele veggen og i taket 🙄Ved et annet tilfelle gikk jeg i en slags "psykose" i flere timer, hvor jeg var fullstendig klar over at det jeg så og som skjedde rundt meg ikke var ekte - men det var allikevel så ekte. Jeg drepte en edderkopp som var i alle regnbuens farger 😅 Anonymkode: f338e...ddd
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #5 Skrevet 2. februar 2020 Jeg bruker disse og de fungere veldig bra, kan anbefales å prøve en halv isteden for en hel først. Ikke sikkert du trenger full dose for å få god effekt. Anonymkode: ed956...020
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #6 Skrevet 2. februar 2020 Anbefaler på det sterkeste å legge deg straks etter du har tatt den. Hos meg begynner den å virke etter 7-10 min og kommer jeg ikke i seng til det så kan jeg finne på mye rart. Ting jeg aldri ville gjort hverken edru eller full på alkohol. Anonymkode: dce58...724 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #7 Skrevet 2. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker disse og de fungere veldig bra, kan anbefales å prøve en halv isteden for en hel først. Ikke sikkert du trenger full dose for å få god effekt. Anonymkode: ed956...020 Har ikke opplevd hallunisasjoner eller andre timg som andre skriver om her, men kan jo ha en del bivirkninger. Anonymkode: ed956...020
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå