Gjest Brudeberta Skrevet 8. juni 2005 #21 Skrevet 8. juni 2005 (moderere meg litt:-) Det som er enda merkeligere' date=' er jo at hun har lyst til å være med.. All den tid dere ikke har noen relasjon! Jeg ville i utgangspunktet tenkt at de som har lyst til å bruke tid/penger på meg, er velkomne.. men hvis hun bare er ute etter en hvilken som helst fest, er det jo litt rart..?[/quote'] Litt merkelig av denne kollegaen ja...særlig med tanke på at et utdrikningslag fort kommer opp i 1000-kroners klassen!!! Men men... Jeg hadde syntes dette ble litt rart hvis det var mitt UL.
Fakse Skrevet 8. juni 2005 #22 Skrevet 8. juni 2005 Jeg kan ikke tenke meg at noen ønsker "fremmede" eller perifere arbeidskamerater i utdrikkingslaget sitt. Men man må jo stole på at forloveren kjenner en såpass godt at hun ordner opp i det. Det gjorde i alle fall jeg, og det gikk kjempefint. Hun spurte min mann om det var noen hun ikke kjennte som burde inviteres, og inviterte ellers de hun visste jeg ville sette pris på å se, enten det var gamle venner jeg ikke hadde sett på evigheter eller folk jeg hadde daglig kontakt med. Veninnene hadde stor glede av å se min overraskelse og glede når enkelte av jentene dukka opp, og det hadde ikke blitt det samme om jeg hadde gitt bruden en "liste" over hvem som skulle inviteres. Jeg synes det er den ideelle måten å gjøre det på, med mindre det er noen man meget sterkt ikke ønsker å ha til stede, eller noen man vet at forloveren ikke kjenner slik at man vil gi beskjed om at akkurat det vedkommende vil man gjerne ha eller ikke ha til stede.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå