Gå til innhold

Dette med uføre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom til å tenke på noe, og det er at uføre ofte har et rykte for å være negative til flyktninger, eller isåffal likegyldige. Eller folk mobber de og sier at ''de gikk livets harde skole'' man ser det igjen og igjen her.

Men da slo det meg: Uføre blir marginalisert samfunnet, dette er ofte den svakeste samfunssgruppen som er helt ''greit'' å tråkke på. Hvorfor skal da denne gruppen være så positive til endringer i samfunnet, når de allerede lever ganske snevert? Når de vet at de er ganske marginalisert generelt?

Men hvis dette hadde vært flyktninger, så blir folk sinte, og plutselig veldig ''moralske''. Dette til tross for at mange flyktninger går forbi mange land for å komme her også. Men nesten alle støtter å finne sted, mat osv til dem. Men uføre, som mest sannsynlig har en alvorlig sykdom; Det kan være en kriggsone inni kroppen dems også! Disse er helt greit å se ned på. Går ikke an å lese en tråd her uten at noen kommer med nedverdigenge kommentarer.

Er ikke menneskers denne jordas største hyklere? Hvordan kan den kognitive dissonansen være så stor?

 

 

Anonymkode: 61712...03b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jon Are

Fordi vi desverre har fått politikere som syns det er helt greit å diskriminere de etniske norske. Bare tenk på is kvinnen. Hun får beholde sine barn. Jeg skulle likt å se se at barnevernet HAR vært like liberal mot en etnisk norsk kvinne. Norske te åringer blir banket opp i Oslo. Ikke et ord i media. Tenk om det hadde vært muslimske tenåringer. Syns det er bra at du reflekterer over det her. Flere og flere forstår nå at politikere driter i den etniske norske mann og kvinne.  De er globallister som bryr seg om en ting, sin egen karriere og en stilling i FN. Ikke bry deg om det er mitt råd til deg. Du har krav på ufør på lik linje som flykninger. Stå på og jeg hodet over slike tanketomme gås som vi desverre har fått i dette landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jon Are skrev:

Fordi vi desverre har fått politikere som syns det er helt greit å diskriminere de etniske norske. Bare tenk på is kvinnen. Hun får beholde sine barn. Jeg skulle likt å se se at barnevernet HAR vært like liberal mot en etnisk norsk kvinne. Norske te åringer blir banket opp i Oslo. Ikke et ord i media. Tenk om det hadde vært muslimske tenåringer. Syns det er bra at du reflekterer over det her. Flere og flere forstår nå at politikere driter i den etniske norske mann og kvinne.  De er globallister som bryr seg om en ting, sin egen karriere og en stilling i FN. Ikke bry deg om det er mitt råd til deg. Du har krav på ufør på lik linje som flykninger. Stå på og jeg hodet over slike tanketomme gås som vi desverre har fått i dette landet.

Men det er ikke politikere som skriver på forumet her, men helt 'vanlige nordmenn'....

Men ja, det er skremmende, virker som mennesker tenker stort sett ulogisk. Det går ikke an å forstå. Eller har skjulte agendaer.

 

Godt skrevet.

Anonymkode: 61712...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er ikke politikere som skriver på forumet her, men helt 'vanlige nordmenn'....

Men ja, det er skremmende, virker som mennesker tenker stort sett ulogisk. Det går ikke an å forstå. Eller har skjulte agendaer.

 

Godt skrevet.

Anonymkode: 61712...03b

Takk . dessverre er den vanlige nordmann så hjernevasket av disse politikerne eller så tør hen ikke si hva hen egentlig mener fordi det er venstresiden som har definert hva som er riktig å mene. Det er ikke demokrati lengre i dette landet.bare på papiret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Jon Are skrev:

Fordi vi desverre har fått politikere som syns det er helt greit å diskriminere de etniske norske. Bare tenk på is kvinnen. Hun får beholde sine barn. Jeg skulle likt å se se at barnevernet HAR vært like liberal mot en etnisk norsk kvinne. Norske te åringer blir banket opp i Oslo. Ikke et ord i media. Tenk om det hadde vært muslimske tenåringer. Syns det er bra at du reflekterer over det her. Flere og flere forstår nå at politikere driter i den etniske norske mann og kvinne.  De er globallister som bryr seg om en ting, sin egen karriere og en stilling i FN. Ikke bry deg om det er mitt råd til deg. Du har krav på ufør på lik linje som flykninger. Stå på og jeg hodet over slike tanketomme gås som vi desverre har fått i dette landet.

Is-kvinnen er etnisk norsk! 

Anonymkode: b974a...a75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Is-kvinnen er etnisk norsk! 

Anonymkode: b974a...a75

??? Er hun blond og lys i huden og har blå øyne???

Anonymkode: 69efb...9f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Is-kvinnen er etnisk norsk! 

Anonymkode: b974a...a75

Morsom du, trollegutt.

Anonymkode: 9bce6...1f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er denne gruppen som er de som får merke det negative med innvandringen, det gjør ikke godhetsapostene i sine kritthvite enklaver i Oslo 2 og 3.

Anonymkode: 9bce6...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Is-kvinnen er etnisk norsk! 

Anonymkode: b974a...a75

Hun er pakistaner!

Anonymkode: c6ba0...f0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...