Gå til innhold

Trenger hjelp til slanking.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har slanket meg i 3 uker, spiser ikke søtsaker,kjeks etc. Til middag spiser jeg alltid under 500 kalorier. Til kvelds spiser jeg 200 gram med fruktblanding, og 3 knekkebrød med ost og skinke. Allikevel har jeg gått opp fra 58.7 til 60.5..skjønner ingenting. Ps, til frokost spiser jeg ett knekkebrød uten noe på, pluss en gulrot og en klementin, pluss en liten yoghurt. Spiser ingenting mellom måltidene. 

 

Anonymkode: 5028e...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dævendøtte
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har slanket meg i 3 uker, spiser ikke søtsaker,kjeks etc. Til middag spiser jeg alltid under 500 kalorier. Til kvelds spiser jeg 200 gram med fruktblanding, og 3 knekkebrød med ost og skinke. Allikevel har jeg gått opp fra 58.7 til 60.5..skjønner ingenting. Ps, til frokost spiser jeg ett knekkebrød uten noe på, pluss en gulrot og en klementin, pluss en liten yoghurt. Spiser ingenting mellom måltidene. 

 

Anonymkode: 5028e...262

Trener du? Mensen? 

Bytt ut frokosten med havregrøt, spis knekkebrødene og fruktblandingen til lunsj og så middag. Ikke spis noe til kvelds.. Prøv det i tre uker.

Hvor høy er du og hvor gammel er du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gå på dietter, du må endre livsstil.... Få hjelp av fastlegen for å få henvisning til ernæringsfysiolog

Anonymkode: bdb4d...8d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Dævendøtte skrev:

Trener du? Mensen? 

Bytt ut frokosten med havregrøt, spis knekkebrødene og fruktblandingen til lunsj og så middag. Ikke spis noe til kvelds.. Prøv det i tre uker.

Hvor høy er du og hvor gammel er du? 

Min trening er at jeg alltid bruker sykkel som fremkomstmiddel. For ca 2 år siden så slanket jeg meg 15 kilo på denne dietten, det som er forandret er fruktblandingen og hvitosten. Mensen endte for ca 1 uke siden, jeg har merket at jeg har måttet gå på do om natten den sistetiden, det er også uvanlig. 

Anonymkode: 5028e...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har slanket meg i 3 uker, spiser ikke søtsaker,kjeks etc. Til middag spiser jeg alltid under 500 kalorier. Til kvelds spiser jeg 200 gram med fruktblanding, og 3 knekkebrød med ost og skinke. Allikevel har jeg gått opp fra 58.7 til 60.5..skjønner ingenting. Ps, til frokost spiser jeg ett knekkebrød uten noe på, pluss en gulrot og en klementin, pluss en liten yoghurt. Spiser ingenting mellom måltidene. 

 

Anonymkode: 5028e...262

200g fruktblanding? Mener du tørket frukt eller rå epler, en banan, en pære o.l.?

Anonymkode: 4bb82...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes kun en måte å slanke seg på, det er så enkelt som å drite minst like mye som du spiser.

Anonymkode: 5d190...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må regne mer nøyaktig på hva du spiser og hva du forbrenner. 

Anonymkode: 29f77...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fiber i kosten? Kan være du holder bedre på veske og avføring. Synest det virker som du får i de lite grønnsaker. 

Anonymkode: 5341b...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

200g fruktblanding? Mener du tørket frukt eller rå epler, en banan, en pære o.l.?

Anonymkode: 4bb82...e34

Jeg skjærer opp 1 eple, en banan, en pære og to mandariner og så legger jeg til blåbar og jordbær. Har det ferdig oppskjært i kjøleskaper, og det varer i ca 4 kvelder. 

Anonymkode: 5028e...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye fiber i kosten? Kan være du holder bedre på veske og avføring. Synest det virker som du får i de lite grønnsaker. 

Anonymkode: 5341b...9d1

Ja tror jeg har mye fiber i kosten, spiser 4 svært fiberrike knekkebrød hver dag pluss denne frukten. Det mest fiberrike knekkebrødet ( bare 21 kalorier pr stk ) kjøpte jeg inn til min 3 uker lange slankekur som heller ble et oppfetingskur ;) . 

Anonymkode: 5028e...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden 1 september 19 har jeg gått ned 30 kg. Det jeg har forandret på er aktiviteten. Jeg går til jobb hver dag, jeg har en aktiv jobb så jeg får mye mosjon der også. Jeg går ca 10 km hver dag. Spiser det meste også snop og chips, men begrenser meg. Jeg spiser det samme som resten av familien til alle måltider, men igjen så begrenser jeg meg. Jeg spiser meg mett, men ikke stappmett. 

Når jeg spiser snop, chips, sjokolade osv så spiser jeg litt. Før så stappet jeg i meg en hel 200 grams sjokoladeplate etterfulgt av en pose chips og gjerne smågodt ved siden av 😂😂 nå spiser jeg litt og er fornøyd med det. Jeg uner meg det meste, men nøkkelen til at jeg nå har lykkes er rett og slett at jeg nå begrenser meg, men at jeg ikke nekter meg noe å at jeg er mye mere aktiv. 

Jeg har nå gått ned 30 kg, jeg er superstolt av meg selv og føler meg på mange måter som en helt ny person 😜 jeg har bedre selvtillit, ser bedre ut, trenger ikke å velge de største størrelsene og kun velge klær ut i fra det. Nå kan jeg kjøpe de klærne jeg liker i normale størrelser 👍, jeg føler meg mye mer opplagt, har mye overskudd og humøret er definitivt bedre, sexlivet er også bedre 😋

 

Anonymkode: 05134...716

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...