Gjest HarryDotter Skrevet 26. februar 2020 #21 Skrevet 26. februar 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det gir meg ingenting Anonymkode: 86a6b...ebb Nå er vel meningen at det er partneren din som skal "få noe utav det" da.... Men siden ts spør direkte, så skjønner jeg hva du mener. 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å se at han blir opphisset, men blir ikke direkte kåt av det selv før han tar på meg. Anonymkode: e2e2c...1e5 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenner ikke på det alene, han må i så fall fingre meg samtidig, også må vi kline. Anonymkode: b719a...9ef Damer er så utrolig forskjellige fra menn. Det er nesten så en kan tro det ikke er meningen at menn skal ha sex med kvinner. Personlig tenner jeg på å fingre dama uten at hun rører meg. Å kjenne på henne og å merke at jeg blir våt på fingrene gjør meg steinkåt! Rart at ikke dere merker noe når dere ser og kjenner han blir stiv og kåt av at du tar på pikken hans. Jaja...
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #22 Skrevet 26. februar 2020 Jeg liker det. Anonymkode: ba848...cb6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #23 Skrevet 26. februar 2020 Nei. Å runke er gørr kjedelig, og noe jeg unngår så langt det lar seg gjøre. Jeg suger gjerne. Elsker å suge. Da blir jeg kåt og våt. Men runking har motsatt effekt på meg Anonymkode: 1f1e9...67f 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #24 Skrevet 26. februar 2020 Jeg elsker å gjøre det, men er egentlig vi damer flinke til det? Føler jeg liksom ikke har det rette grepet? Anonymkode: 84833...2bb 1
_Malene Skrevet 26. februar 2020 #25 Skrevet 26. februar 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Å runke er gørr kjedelig, og noe jeg unngår så langt det lar seg gjøre. Jeg suger gjerne. Elsker å suge. Da blir jeg kåt og våt. Men runking har motsatt effekt på meg Anonymkode: 1f1e9...67f Enig 1
Bamseklemmer Skrevet 26. februar 2020 #26 Skrevet 26. februar 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker å gjøre det, men er egentlig vi damer flinke til det? Føler jeg liksom ikke har det rette grepet? Du trenger ikke å være så flink til det, jeg setter pris på at du gjør det. Selv de mest knotete får meg til å komme raskere enn ei som tror hun kan det🙄 Jeg hadde ei venninne som ville lære seg det, hun fikk øve på meg så ofte hun ville... I dag er hun fadder på gutten min😂
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #27 Skrevet 27. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker å gjøre det, men er egentlig vi damer flinke til det? Føler jeg liksom ikke har det rette grepet? Anonymkode: 84833...2bb Kona mi gjør det oftest som en del av forspillet. Men det blir mer som at det er en plass hun kan ha hendene som gjør godt for meg mens jeg leker med brystknoppene hennes f.eks. Men at hun skal runke meg til jeg kommer er ikke noe jeg foretrekker da, tar liksom litt tid det. Anonymkode: 46ace...559 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. februar 2020 #28 Skrevet 27. februar 2020 Ja det er deilig å se han nyte og stønne, elsker å suge og runke han 😍 Jeg er ikke avhengig av at han må fingre meg for å bli kåt eller opphisset. Det blir jeg uansett om jeg holder på med han pga han nyter det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå