Gå til innhold

Om spøkelser og tulleinnlegg

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg synes man stadig vekk leser svar som "Er dette et tulleinnlegg?" eller "Dette er sikkert bare enda en useriøs gjest". Mange ser tydeligvis spøkelser både på høylys dag og ellers...

Hva med å bare forholde seg til det som innlegget dreier seg om i stedet for å gjette hva som er reelle problemstillinger og ikke? Vi vet uansett ikke hva som er bakgrunnen for innlegget. Om det er en tenkt situasjon som ligger til grunn for spørsmål eller ikke.

Om du mener det er et tulleinnlegg er det jo bare å overse tråden og gå videre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig.

jeg føler meg litt "naiv" iblant fordi jeg faktisk svarer på tråder som sikkert godt kan være tulleinnlegg, men tenk om det er noen der ute som sitter med det andre mener er "for dumme spørsmål"....

det er helt sikkert det, og da er det jo mye bedre om man svarer da.

og som Tante Fiolett sier, tror man det er humbug, drit i å svar da.

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg har lest mange "dumme spørsmål" her inne som jeg har lurt på svaret på selv.

Gjest Onkel Blå(øyd)
Skrevet

Det finnes ingen dumme spørsmål, men det finnes mange dumme svar.

Skrevet

Helt enig! :Nikke:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er fullstendig enig i alle over!!

Vil bare tilføye; til dere som skriver "herregud, fatter ikke at folk skjønner at det er tulleinnlegg" og lignende,... Tror dere virkelig at vi som svarer (på mulige tulleinnlegg) tror på at alt som skrives her er sant?? Lurer på hvem som er mest naiv,.... :klø:

Gjest TomKrus
Skrevet
Tror dere virkelig at vi som svarer (på mulige tulleinnlegg) tror på at alt som skrives her er sant?? Lurer på hvem som er mest naiv' date='.... :klø:[/quote']

De som tror at andre bryr seg om hva de svarer på...? Kanskje... ;)

Skrevet

i går så jeg at spøkelset

satt bak data'n og skreiv

på høylys dag

skreiv han tullesvar til meg

nå er han avslørt

Gjest Violetta
Skrevet
i går så jeg at spøkelset

satt bak data'n og skreiv

på høylys dag

skreiv han tullesvar til meg

nå er han avslørt

Vakkert...takk skal du ha. :wink::ler:

Skrevet

Bare hyggelig:)

Jeg er ikke Diktern for ingenting veit du!

Skrevet

Enig med Tante Fiolett. Selv om innlegget er oppdiktet, så kan jo problemstillingen være interessant. Det MÅ jo ikke være 100% sant for å fenge debatantene.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...