Gå til innhold

Er folk i Norge generelt normies


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

for meg eksempel. Jeg hater TV drama. Med mindre det er noe kult som Prison Break, LOST. Men det er action osv. Jeg liker for eksempel ikke spill som "Last of Us" som følger typisk Norsk TV drama mentalitet.. Eller slikt typisk ting som folk i landet ser på

Definisjon på en normie

Normies possess a lack of interest in ideas not easily accessible or being outside of their/society's current range of acceptance. A straight. A follower.

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Normie

Anonymkode: 04890...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske mye normies her i Norge. Hipstere er normies de og, uansett hvor mye de later som de ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto

Jeg kan ikke si at jeg er en normie. For det første så er jeg autist, og for det andre er jeg videospilldesigner.

Kombiner de to, og det er faen meg helt umulig å være A4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste mennesker er normies verden over. Det kommer av saueflokkmentaliteten som styrer valgene til majoriteten av befolkningen i forskjellig grad. Normie mer eller mindre akkurat det samme, altså interesser, valg osv baseres på hva som er populært. 

Anonymkode: 9e02e...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At "the last of us" er normie fordi det har likheter til norsk tv underholdning er vel å dra det litt over snittet langt... Du må se på selve spillet i deg selv... Fortnite f.eks er prakteksemplar på normie spill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor mye du spiller. Men hvis du spiller eller føler en trang til å spille Escape from Tarkov i disse dager så er du en normie

Endret av Crayons
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...