Gå til innhold

Datingside hvor ingen ser hvor jeg er

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet Tinder kan finne ut hvor jeg holder til, er det flere sånne sider?

Jeg vil sitte i ro og mak uten at det popper opp en mld om personen er i nærheten av meg.

Vet møteplassen er en sånn side hvor det bare står kommunen jeg bor i og ingen mulighet for å finne ut nesten nøyaktig.

Anonymkode: d4e7d...f16

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

eg vet Tinder kan finne ut hvor jeg holder til, er det flere sånne sider?

Jeg vil sitte i ro og mak uten at det popper opp en mld om personen er i nærheten av meg.

Vet møteplassen er en sånn side hvor det bare står kommunen jeg bor i og ingen mulighet for å finne ut nesten nøyaktig.

De fleste datingsidene kan de som kommuniserer med deg ikke vite hvor du bor for annet en at det viser hva sted du kommer fra. By, kommune eller fylke. Noen med de rette kunnskapene kan utifra andre metoder som jeg ikke skal lære noen her inne :) kanskje finne ut hvem du er, men det avhenger av noen variabler. Stort sett kan de ikke dette, og du kan rolig og greit sitte og kommunisere med aktuelle kandidater du kan velge å eventuelt få dates med. Match,sukker, møteplassen og mange andre nisje dating sider har det akkurat slik. Trygt og en fin måte å treffe andre på om man vil. Men det gjør det ikke lettere av den grunn, man må faktisk møtes for å finne ut om man passer sammen. Datingsidene er bare for å øke antall mennesker man faktisk kan treffe.

Så kan du velge å ikke ha et profilbilde, bare bilder som de som er aktivt på datingsiden får se. Dette gjør at de må registrere seg for å i det hele tatt kunne se dine bilder, andre som bare sveiper innom vil ikke få dette opp.

Anonymkode: 5fc70...330

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...