AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #1 Del Skrevet 1. februar 2020 Hei. Har kjøpt en tilhenger som er litt for liten til bilen. Jeg ser den ikke med mindre den svinger ut til en av sidene. Hva kan jeg feste på den for å se den i speilene? Anonymkode: 2c3e0...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 1. februar 2020 #2 Del Skrevet 1. februar 2020 Vet ikke. Kan du ikke sette på ekstra speil på bilen? Sånn som man bruker når man kjører med campingvogn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #3 Del Skrevet 1. februar 2020 53 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Vet ikke. Kan du ikke sette på ekstra speil på bilen? Sånn som man bruker når man kjører med campingvogn. Det var lurt Anonymkode: 2c3e0...976 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 8. februar 2020 #4 Del Skrevet 8. februar 2020 Du kan også feste en pinne/list/kosteskaft el. l. som stikker opp. Da ser du hvor hengeren er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #5 Del Skrevet 9. februar 2020 Se i speilene, hvis ikke hengeren stikker ut på venstre eller høyre side så er sjansen for at du rygger rett bakover ganske stor. Anonymkode: 72d0c...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #6 Del Skrevet 9. februar 2020 trodde dette dreide seg om penis og fedme, da jeg leste overskriften Anonymkode: 3370c...f75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå