Gå til innhold

Skal jeg spørre han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kom i kontakt med en type for omtrent 2 uker siden på tinder. Han virker som en utrolig fin fyr, og for hver gang vi møtes så kjenner jeg at jeg bare får enda mer sansen for han.  Selv om det bare har gått 2 uker så merker jeg selv at jeg begynner å bli veldig betatt. Det er for tidlig å snakke om sterke følelser og alt sånt, men han gir meg gode vibber og jeg trives veldig godt sammen med han. 

Spørsmålet mitt er om det er innafor å spørre han om jeg er den eneste han møter, eller om han møter flere? Jeg syns egentlig at det er tidlig, men det er noe jeg ønsker å vite - da spesielt med tanke på at vi har hatt sex. Om han møter andre og har sex med andre så er det selvsagt ikke noe galt i det - i og med at det er såpass tidlig, men da ønsker jeg å vite om det. Rett og slett fordi at da vet jeg mer hvor jeg har han. Jeg syns dating er vanskelig - fordi jeg er redd for å gi for mye av meg selv og håpe at den andre parten også ønsker å finne ut om det kan være noe mellom oss - for om det ikke er tilfellet så føler man seg så jævlig liten. Og om man allerede har begynt å bli ganske glad i et annet menneske så er det vondt å få høre at det «bare er sex».

Jeg var typen som kunne date og ha sex om hverandre med ulike menn da jeg var yngre, men jeg kjenner virkelig at jeg er over den perioden. Jeg vil date noen som har nok med meg, og som jeg kan føle meg trygg på. Men det er vanskelig å vite hvordan man skal få frem det budskapet så tidlig uten å virke for kontrollerende/intens. Men jeg er lei av å kjøre det «jeg tar det som det kommer, jeg forventer ingenting og du kan ha sex med hvem du vil» -tullet når jeg virkelig har sansen for en fyr, bare for å virke avslappende og ikke stresse dem. 

Noen tips til hva jeg skal si/hvordan jeg kan si det? Uten å få det til å virke for voldsomt.. 

Anonymkode: f5450...5e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er for tidlig å spørre om han ser dere to som exclusive eller dater andre, men om dere har eller har tenkt til å ha ubeskyttet sex så er det helt innafor å naturlig å spørre om han ligger med flere mtp faren for smitte og spredning av kjønnssykdommer. 

Anonymkode: 84bb1...062

• Liker 2
Skrevet

Nei, det er ikke for tidlig å spørre om han dater flere. Men du kan jo snu det om å fortelle først at du ikke er en som dater flere på en gang og så spør hva han tenker om det (eller si at du håper han ikke gjør det heller.) 

Anonymkode: ab3eb...eb3

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet mitt er om det er innafor å spørre han om jeg er den eneste han møter, eller om han møter flere? Jeg syns egentlig at det er tidlig, men det er noe jeg ønsker å vite - da spesielt med tanke på at vi har hatt sex. Om han møter andre og har sex med andre så er det selvsagt ikke noe galt i det - i og med at det er såpass tidlig, men da ønsker jeg å vite om det.

Og du tror virkelig at du får et ærlig svar for en du knapt kjenner? Om du tror det lykke til.

Anonymkode: b7b70...767

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du tror virkelig at du får et ærlig svar for en du knapt kjenner? Om du tror det lykke til.

Hadde ikke turt å spurt d er langt fra sikkert du får ett ærlig svar så tidlig. Okkuper han mest mulig er vel bedre så får han ikke tid til annet😂.

Innafor å spørre angående sykdom det er bare fornuftig

Skrevet
42 minutter siden, Bente1234 skrev:

Hadde ikke turt å spurt d er langt fra sikkert du får ett ærlig svar så tidlig. Okkuper han mest mulig er vel bedre så får han ikke tid til annet😂.

Innafor å spørre angående sykdom det er bare fornuftig

Ja sikkert :) En som du ikke kjenner og er i en datingfase med sier rett ut at han har herpes,syfilis og gonore 1,2 og tre ;)  Han vil garantert si jeg er frisk som en fisk jeg :) Selv om sårene i underlivet ditt tar stadig nye høyder. Men det skyldes jo andre forhold du har hatt for 20 år siden.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja sikkert :) En som du ikke kjenner og er i en datingfase med sier rett ut at han har herpes,syfilis og gonore 1,2 og tre ;)  Han vil garantert si jeg er frisk som en fisk jeg :) Selv om sårene i underlivet ditt tar stadig nye høyder. Men det skyldes jo andre forhold du har hatt for 20 år siden.

En må jo si at en nettopp har testet seg og har han noe sykdommer og du får det så vet en jo fra hvem det kommer😂

Skrevet

Jeg hadde ikke spurt så tidlig. På dette stadiet er det helt normalt å date flere på en gang uten at det er noe galt i det. Gjør han det så vil du ikke like svaret og det vil gjøre deg usikker og ødelegge noe som potensielt kan bli bra! Gi han mer tid med deg, og så kan du heller nevne at du liker han såpass godt at du ikke har lyst til å date andre samtidig som du blir kjent med han. Forhåpentligvis vil kjemien deres bli bedre og bedre og han kan fortelle etterhvert at han ikke heller har lyst til å date andre mens dere finner ut av ting.

Anonymkode: e529f...47d

Gjest Familytree
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke spurt så tidlig. På dette stadiet er det helt normalt å date flere på en gang uten at det er noe galt i det. Gjør han det så vil du ikke like svaret og det vil gjøre deg usikker og ødelegge noe som potensielt kan bli bra! Gi han mer tid med deg, og så kan du heller nevne at du liker han såpass godt at du ikke har lyst til å date andre samtidig som du blir kjent med han. Forhåpentligvis vil kjemien deres bli bedre og bedre og han kan fortelle etterhvert at han ikke heller har lyst til å date andre mens dere finner ut av ting.

Anonymkode: e529f...47d

👏👏👏👂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...