AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 I juni fyller min fantastiske samboer 30 år. Det er fortsatt en stund til, men jeg vil allerede nå begynne å legge en plan. Jeg er ikke så veldig kreativ og trenger litt tips for hva jeg kan finne på til han. Tenker en gave på selve dagen og en reise. Som gave tenker jeg å gi han en fin klokke, og muligens noe morsomt vi kan kose oss med på et evt. hotellrom Han er glad i å reise, både korte og lengre turer. Spesielt glad i å reise til steder hvor det er noe å se på, fine bygninger, natur, kunst, museum, osv. Shoppingmuligheter er heller ikke dumt. Ellers liker han også turer på fjellet hvor han kan fiske og gå i natur. Ifjor sommer var vi i Karlstad. Storkoste oss der! Det var en perfekt helgetur. Men siden dette skal være en del av hans 30-årsgave vil jeg gjøre det litt større. Jeg er litt inne på tanken om The Thief. Men jeg vil bestille to netter og da blir det brått veldig dyrt. Vurderer det likevel, siden det er muligheter for fiske, museum, god mat, spa, shopping og ikke minst et veldig fint hotell. Mulig jeg får med familien min og hans familie på å spleise. Så, er det noen her som har forslag? En tur (eller flere turer) på to-tre netter, helst i Norge eller Sverige. Har ikke satt noen grense for pris enda så kom gjerne med alt av forslag Anonymkode: ebbc2...af8
DominantHr Skrevet 1. februar 2020 #2 Skrevet 1. februar 2020 Du kan skrive på et gavekort at du vil åpne bakdøren din på dagen. ;-)
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #3 Skrevet 1. februar 2020 4 minutter siden, DominantHr skrev: Du kan skrive på et gavekort at du vil åpne bakdøren din på dagen. 😉 Haha! Ikke dumt 😄 Anonymkode: ebbc2...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå