Gå til innhold

influencer


Gjest envillen

Anbefalte innlegg

Gjest envillen

Ser en influencer har fått pris! Ei dame som påvirker andre mennesker til å mene og bruke produkter, javell Reklamens makt er stor! og menneskers evne til å følge er ennu større 🙂 Rar verden vi lever i, følg etter og bli likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe i meg gleder meg til å lese "dette gjør de nå"-artikler om noen av disse influenserne om noen år. Jeg leser at de mener de jobber hardt, men mange av dem vet jo ikke engang hva det vil si å jobbe. Noen er heldige nok til å leve av en hobby, samtidig som deres utseende gir dem følgere. Samtidig er de harde businessfolk, som vet hva som gir klikk. Den ene dagen går man hardt ut mot kjøpepress, dagen etter "anbefaler" man dyre, unødvendige produkter til den samme målgruppen - ungdom. 

Det er trist at de har så mye innflytelse over dagens ungdom. Jeg håper de fleste som vokser opp klarer å se dem for det de er. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar meg aldri påvirke av påvirkerne. De driver med reklame de får betalt for, så de er ikke troverdige kilder til noe som helst. Stoler mer på noen som reklamerer uten å få betalt for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2020 den 9.31, envillen skrev:

Ser en influencer har fått pris! Ei dame som påvirker andre mennesker til å mene og bruke produkter, javell Reklamens makt er stor! og menneskers evne til å følge er ennu større 🙂 Rar verden vi lever i, følg etter og bli likt.

Det er vel ikke noe rart med det. Det ligger i menneskets natur å følge og se opp til noen som stikker seg ut som en lederfigur på en eller annen måte. Og det er nok evolusjonært utviklet for at vi skal kunne fungere som et sosialt pattedyr.

Det er ikke tilfeldig at influencere som Lars Monsen, eller Jegertvillingene blir poppulære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest envillen

Jo synes det er rart, når di "selger" produkter uten å ha så veldig mange tanker om produktet. For det e jo ikke rakettforskning di driver på med, jeg "selger" til deg og får betalt for det.

Så hva selger di? er det tanken på å ha det bedre, få det bere, føle seg bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Influencer" må være den mest unyttige tittelen på den mest tullete liksomjobben i hele universet.
                                                              Det har absolutt ingen verdi og er totalt overfladisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...